1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "My mother is younger than my…

"My mother is younger than my father."

Traducere:Mama mea este mai tânără decât tatăl meu.

October 27, 2016

7 comentarii


FlaviusT17

Nu trebuia sa fie si un "more" acolo???Ca sa fie "mai tanara" ??


Atena_Ileana

Nu trebuia! Younger înseamnă mai tânăr. Tânăr este "young". Ca și la "big", de exemplu. Big înseamnă mare, iar "bigger" înseamnă "mai mare".


carvaschie

Nu am înteles propozitia multumesc.


MarinetandAdrien

Este correct tanara nu mica


Driuca1

Trebuie sa mai fie adăugata inca o varinta: mama mea este mai MICĂ decat tatal meu. Multumesc!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.