Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"My mother is younger than my father."

Traducere:Mama mea este mai tânără decât tatăl meu.

acum 1 an

4 comentarii


FlaviusT17

Nu trebuia sa fie si un "more" acolo???Ca sa fie "mai tanara" ??

acum 1 an

Atena_Ileana
Atena_Ileana

Nu trebuia! Younger înseamnă mai tânăr. Tânăr este "young". Ca și la "big", de exemplu. Big înseamnă mare, iar "bigger" înseamnă "mai mare".

acum 1 an

FlaviusT17

Multumesc!

acum 1 an

carvaschie

Nu am înteles propozitia multumesc.

acum 1 an