Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"They drink water."

Vertaling:Zij drinken water.

4 jaar gelden

5 opmerkingen


selina2805

Zij drinken water is toch in het engels she drinks water?

3 jaar gelden

Osane

Nee, want dan is het they drink water. Zij drinkt water is She drinks water.

3 jaar gelden

RianneSoll

they is meervoud van zij

3 jaar gelden

7WdpCD2t

Het kan ook in meervoud

3 maanden geleden

TheHelpdes

Nee, zij in het meervoud is they. Als je zegt she drinks water betekent dat: zij drinkt water.

2 jaar gelden