1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "What properties does it have…

"What properties does it have?"

Tłumaczenie:Jakie to ma właściwości?

February 16, 2014

20 komentarzy


Arcia2

Jaki związek to zdanie ma z działem "miejsca"?


EwaTkacz

Chodzi o to, że "property" to nieruchomość, ale w lekcji pokazywane są też inne znaczenia tego słowa, żeby było można poznać oba znaczenia. Podobnie w tym dziale jest też słowo "square" (plac/ekierka) i zdania związane z oboma znaczeniami.


Yola448704

property - własność (It is my property - To moja własność)
(real estate) property - nieruchomość (grunt, budynek, dom)

property - właściwość, cecha materiału lub urządzenia

What properties does he have? - Jakie (on) ma nieruchomości?

What properties does it have? - Jakie (to) ma właściwości?


paniKrysia

Dobrze tlumaczysz


TomaszWini

property > properties - komputerowa logika hehe


meltemi12

...co autor mial na mysli?


Kristine466318

Rozum ludzki działa podobnie, na zasadzie skojarzeń. Komputer może robi to szybciej.


MV005

Zapewne używa systemu w języku angielskim,a properties to właściwości np. przy edycji pliku.Skojarzył więc to z tym tematem:) it's trivial ;)


MikolajSerafin

Dobra a czemu tu jest "does" ? Bardzo bym prosił kogoś o wytłumaczenie


Bodzio3

Bo to 3 osoba - it


arko04

Dlaczego tam jest does?


Kristine466318

Ponieważ w języku angielskim pytanie w czasie present simple tworzymy z użyciem czasownika posiłkowego "to do". W 3 os. l. poj. Forma jest "does". Czy on to chce? Does he like this/that?


aYMbd

Heh jeszcze cechy mi wyskoczyly


Adelajda707343

Papier jest bardzo dziwne zwłaszcza te WhatsAppie i to z I Have It przez prawie ale chyba dobrze


Krzysio6

Czemu have a nie has?


buskes76

Bo "does" już określiło że chodzi o 3 os. l. poj. czyli że tak powiem już przejęło końcówkę "(e)s" i wtedy używamy już have (a nie has)


Gabson121

To jest trudne do wymowy.


marek442722

czy w liczbie mnogiej używamy konstrukcji z "does"


Kristine466318

Nie w liczbie mnogiej będzie "do" a nie "does". What do they want? What properties do they have?

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.