A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A macskák megisszák a tejüket."

Fordítás:The cats drink their milk.

4 éve

5 hozzászólás


GizellaSelmeczi

Itt miért nem az its milk a jó? The dog drinks its water. Itt ez volt a helyes.

4 éve

ilda.apati

Mert ott egy kutya volt, itt meg több macska.

4 éve

PirosknJud

Én azt írtam, hogy The cats drink its milk. A macskák megisszák a tejüket és nem tejeiket. Ha több az alany (macskák) akkor a birtokost is többesszámba kell tenni? Ez nekem itt nem egyértelmű. Tud valaki erre érthető magyarázatot adni? Köszi

4 éve

zslt

Igen,a többesszámú alany miatt a birtokos névmás is többesszámú lesz.(Az "its" az egyesszám (my,your,his,her,its),a "their" többes (our,your,their). :)

4 éve

muszlimah

Szerintem ez ketertelmu mondat.

4 éve