1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The boys read a newspaper."

"The boys read a newspaper."

Fordítás:A fiúk elolvasnak egy újságot.

February 16, 2014

8 hozzászólás


kotlarattila

A fiúk elolvassák az újságot, miért nem jó?


kapos

A newspaper: egy újság.


JakabRbert4

Mert nem AZ újságot, hanem EGY újságot olvasnak! (The newspaper- A newspapper.)


cukichili8

Jól kimondtam és nem veszi be csak tegyük félre mint mindig!!! :-)


ghjbku

ezzel a mondattal az a gond, hogy helytelen, mivel nincs benne a többesszámban használt are utótag


BelaKosa

A mondat helyes, mert az are nem utótag, hanem segédige, a mondatban van ige, tehát nem kell bele segédige az egyszerű jelenben. A folyamatos jelenben kell az are, de akkor az ige -ing toldalékot kap: The boys are reading a newspaper. A fiúk (éppen) elolvasnak egy újságot. (Bővebben: Gerund.)


fanfarmuhely

Nem fogadja el. Vagy én nem tudom, hogy mit kell vele csinálni, hogy egyáltalán értékelje amit mondok.


Petike_89

A fiúk újságot olvasnak

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.