1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The boys read a newspaper."

"The boys read a newspaper."

Fordítás:A fiúk elolvasnak egy újságot.

February 16, 2014

38 hozzászólás


kotlarattila

A fiúk elolvassák az újságot, miért nem jó?


kapos

A newspaper: egy újság.


JakabRbert4

Mert nem AZ újságot, hanem EGY újságot olvasnak! (The newspaper- A newspapper.)


fanfarmuhely

Nem fogadja el. Vagy én nem tudom, hogy mit kell vele csinálni, hogy egyáltalán értékelje amit mondok.


Petike_89

A fiúk újságot olvasnak


cukichili8

Jól kimondtam és nem veszi be csak tegyük félre mint mindig!!! :-)


ghjbku

ezzel a mondattal az a gond, hogy helytelen, mivel nincs benne a többesszámban használt are utótag


BelaKosa

A mondat helyes, mert az are nem utótag, hanem segédige, a mondatban van ige, tehát nem kell bele segédige az egyszerű jelenben. A folyamatos jelenben kell az are, de akkor az ige -ing toldalékot kap: The boys are reading a newspaper. A fiúk (éppen) elolvasnak egy újságot. (Bővebben: Gerund.)


Lucus310

Nekem elfogadta!!


Armio_O

Úgy szintén nekem is elfogadja.


FEA27

Nekem sem fogadja el


csilla1964

Lassabban kellene


titkotorzo

Jol mondom es nem engedi


Dorika2003

nem fogadja el azt hogy newspaper


pb_r110

"A" nélkül is helyes a mondat


rgalfi

sziasztok A mikrofonos feladatokat hogyan lehet kikapcsolni mert en mindenhogyan probaaltam de nem tudtaam es ideg meg evett


Guts299874

Profilod mellet beàlìtàsok, ès mikrofon ki.


krebius

Most nem mindegy hogy olvassák vagy olvasnak?


angelika292466

Hogy kell kikapcsolni a mikrofonasat ? Valaki nem tudná meg mondtani?


TheForgeGaming

Jól kimondom és nem engedi


lexi1954

Nem érti mit mondok


Samsungadi

Nekem sose érti úgyhogy kikapcsoltam a mikrofonos feladatokat. :) :)


dodo206

"a fiúk olvasnak újságot" az mér nem jó?


rgalfi

jajjj....tudomm nalam is szokott sokszor igy lenni hogy nem fogadja el amit be irok pedig mindig jot irom be de ez nagyon idegesito tud lenni...egy betut fere irsz akkor mar nem fogadja el


Linddddaaaa

Nekemsenekemsenekemsenekemse

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.