1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A főnök ebédel."

"A főnök ebédel."

Fordítás:The boss is at lunch.

February 16, 2014

21 hozzászólás


sinyus

"the boss has a lunch" miért nem jó?


fsts9

Az hogy ebédnél van,még nem jelenti hogy ebédel is!Ha esetleg a hibajavító felébred,javíthat is!


5Gabi6

"The boss is at lunch." Ezt a megoldást a google fordító úgy fordítja : A főnök ebédre van. Hááát, jó étvágyat:)


evairenpinter

"To be at lunch" - ez így azt jelenti a szótár szerint "ebédelni".


Makeup4ever

Én is ezt írtam, és nem fogadta el.


johalasz46

Látom, más is így járt ! Pedig jók voltunk, szerintem ! ...at lunch = ebédnél van - szerintem ! - 2020.12.


evairenpinter

"The boss is at lunch." Én ezt írtam. Egy másik gyakorláskor meg: "The boss has lunch."


fsts9

Ideje lenne kijavítani a hibát!!!


Gyula59

A főnök ebédnél van


Arcidias

És még mindig nem fogadja el.


Hitetlen1980

az se jó, hogy the boss eats lunch


evairenpinter

"The boss eats lunch." - Jó.


Csika74

Igy elfogadja: the boss eats a lunch


johalasz46

OK! Ez így jobb ! De csak "A" nélkül fogadja el ! Azért lehetne hajlékonyabb a Duó! - 2020.12.


BlackOgniloud

The boss has lunch-ot elfogadja!!!


ildiko83269

The boss has lunch.


Titanic55555

az mért nem jó hogy "the boss eats the lunch"???


NmethViktr581107

Mert azt jelenti: a főnök megeszi az ebédet. Tudom minimális különbség, de kissé mást is jelent.


TmeaFolyi

The boss eats lunch nekem is kuka

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.