A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ez esetleg egy elefánt."

Fordítás:It is possibly an elephant.

0
4 éve

9 hozzászólás


kivancs77

It is maybe an elephant ez most ugyan miert nem jo, amikor meg a masodik megoldasaban o is "It is"-el fordit? ma sokat bosszankodom' :)

2
Válasz4 éve

Andis77

Nekem most mar elfogadta ezt a valaszt!

0
Válasz4 éve

EszterZubor

igazabol a maybe az talant jelent.persze jelenthet esetleget is.De el kene fogadja ugyhogy jelentsd be nyugodtan

0
Válasz4 éve

judit62

Ha az "is" és az "it" fel van cserélve, akkor érthetetlen és elfogadhatatlan a mondat a valóságban is? Mert nekem ennyi volt a hibám, amit egy életem bánt.

0
Válasz3 éve

Gy.B.

It is... kijelentés...

Is it... kérdés...

Nagyon nem mindegy.

0
Válasz3 éve

judit62

óóó, tényleg! Köszönöm!

0
Válasz3 éve

Diosi.eszter

Azt írtam This is perhaps an elephant és elfogadta

0
Válasz3 éve

Dominiklrnt

"This" mutató névmás miért nem jó?

0
Válasz3 éve

IldikPiber

Én meg azt írtam: Perhaps this is an elephant. ELFOGADTA!

0
Válasz1 éve