"Ez esetleg egy elefánt."

Fordítás:It is possibly an elephant.

4 éve

8 hozzászólás


kivancs77

It is maybe an elephant ez most ugyan miert nem jo, amikor meg a masodik megoldasaban o is "It is"-el fordit? ma sokat bosszankodom' :)

4 éve

Andis77

Nekem most mar elfogadta ezt a valaszt!

4 éve

judit62

Ha az "is" és az "it" fel van cserélve, akkor érthetetlen és elfogadhatatlan a mondat a valóságban is? Mert nekem ennyi volt a hibám, amit egy életem bánt.

4 éve

Gy.B.

It is... kijelentés...

Is it... kérdés...

Nagyon nem mindegy.

4 éve

judit62

óóó, tényleg! Köszönöm!

4 éve

Diosi.eszter

Azt írtam This is perhaps an elephant és elfogadta

3 éve

Dominiklrnt

"This" mutató névmás miért nem jó?

3 éve

IldikPiber

Én meg azt írtam: Perhaps this is an elephant. ELFOGADTA!

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.