"Didyoueat?Yes,Iate."

Переклад:Ви їли? Так, я їв.

2 роки тому

4 коментарі


Fb8U1
Fb8U1

Так, це двоє речень у Past Simple. У питальному допоміжне did вказує час (Past Simple), а основне дієслово (eat) стоїть у першій формі (як у словнику) і передає зміст. Причому, did ставиться перед підметом (you). У розповідному реченні прямий порядок слів (підмет, присудок), а час передає основне дієслово у другій формі (ate).

1 рік тому

jZdw7

Чому тут не вживається . Yes i did

11 місяців тому

Me_Dik
Me_Dik

то питання в неправильних дієсловах будуються за допомогою допоміжного дієслова did? а в стверджувальних реченнях вони міняють свою форму? наприклад eat - ate?

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

У питальних реченнях часу Past Simple завжди додається допоміжне дієслово did (а не тільки для неправильних дієслів). Допоміжне дієслово показує час. Основне дієслово вживається у першій формі (як у словнику). У стверджувальних реченнях допоміжного дієслова немає, тому основне дієслово вживається у другій формі, яка і показує час.

Це запитання давнє, то Ви вже, напевно, знаєте це. Пишу для інших, хто ще тільки починає.

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.