Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Dobře, děkuji."

Překlad:Fine, thank you.

před 1 rokem

7 komentářů


Karel555470

Dobře děkuji.- Fine, thank. Dobře děkuji vám - Fine, thank you.

před 2 měsíci

DanieBlha

To si mislim taky

před 1 měsícem

Karoliina765050

Ne. 'Dobre, diky' - 'fine, thanks'. 'Dobre, dekuji (vam)' - 'fine, thank you'.

před 1 týdnem

Stanley1566

Myslím, že tato věta je celkem zavádějící. Odpověděl jsem "All right, thank you", protože mě v první chvíli nenapadlo, že se jedná o odpověď na otázku, která v této lekci zaznívá a to "Jak se máš?". Nějaké přiblížení větního spojení by myslím zde nebylo na škodu.

před 1 rokem

martin.vesely

jojo

před 1 rokem

Petra684410

I am fine, thank you nelze?

před 1 měsícem

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Ne, "i'm fine" znamená mám se dobře/jsem v pořádku.

před 1 měsícem