"Az elefánt megeszi a kenyeret."

Fordítás:The elephant eats the bread.

4 éve

6 hozzászólás


v.melike

én csak elírtam! el lehetne fogadni:(:/ !!!!

4 éve

annapannaorsolya

Ez volt az utolso a szintbe es nem adta meg mert azt irtam a bread helyet hogy bred: o

4 éve

annapannaorsolya

Sajnalom nahyon szar lehet

4 éve

annapannaorsolya

Tudom

4 éve

Blasko_Zsofia

Micsoda mondat :)! Miért nem adunk annak az elefántnak inkább mogyorót? :) Földit.

4 éve

evamiller6

Mert ez egy fiú elefánt és neki már van :D Muhahahaha :D

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.