1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My presentation is in two ho…

"My presentation is in two hours."

Fordítás:A prezentációm két óra múlva lesz.

February 16, 2014

25 hozzászólás


Napci257

en azt irtam " a bemutatom ket oras" miert nem fogadja el?


Angol81

az in ilyen esetekben jelentheti,azt hogy múlva.


lorandtenko

Igen, ilyen esetekben az "in" azt jelenti, hogy "múlva".


zsalica

én is ezt irtam


uno20001

Hát, ilyen az angol, ha az "in" elöljárószó idő elött áll, akkor azt jelenti, hogy "múlva".


Bagyes

Istenbizony nem tudom, hogy a "múlva" hogy jön ide. I am very buta. Nálam: A bemutatóm két óra (2 óráig tart, in two hours - 2 órában)


marcimacska

Hát,nekem is ez lenne a logikus...így is írtam.


nyista

A prezentáciom két óra múlva van? Ez hogy jön ki?


Konzol94

A bemutatóm két óra múlva lesz. Ez miért nem jó????


miskei

Szerintem a magyar fordításban a "lesz" teljesen elfogadható!


evacska

két óra múlva lesz a bemutatóm. miért nem jó???


FerencSzendrei

csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz


danyibalazs

"A prezentációm két órán belül van" miért nem jó itt?


M21-

Csatlakozom az előttem szólóhoz! Hol van a mondatban a "múlva" és a "következik"? Ezt nem értem.


GzaSzab

Hah!!!Valaki súgja már meg nekem, hogy melyik leckében tanultuk azt megelően, miszerint az "in" mulva- t is jelent.Ha +még nem tanultuk, akkor mi a rákból tudjam?


oregkvinto

az előadásom két órát tartott. ezt írtam és még a hozzászólásokat megnézve sem értem hogy hol van a következik?azzal hogy az in múlvát is jelenthet meg egyáltalán nem találkoztam


espontapon1

Egy kezdő angolos honnan tudja ,hogy az "in"néha azt is jelentheti hogy "mulva"?


ray0917

Szerintem ez egy igazi jövőidős feladat semmi keresnivalója ebben a leckében, hiszen a bemutatóm nem most van hanem két óra múlva "LESZ"


Tacsika

Hogy lenne az a mondat, hogy "a bemutatóm két órát tart"!? (2018.10.16)


PappSndor3

két órán belül van a bemutatóm ?????? miért nem jó!!!


Bagyes

Fentebb már írtam. Hogy jön ide a jövő idő - lesz???


vasvariistvan

Eredetileg :Két óra múlva van a bemutatóm. De magyarul jobban hangzik (nekem) a lesszel.


GerleiIstv

Hol itt a jövő idő? A bemutatóm két óra múlva van. ("is" = "van", "will be"; "become" = "lesz") (2020. 05. 11.)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.