"My presentation is in two hours."

Fordítás:A prezentációm két óra múlva következik.

4 éve

22 hozzászólás


csodapokmona

en azt irtam " a bemutatom ket oras" miert nem fogadja el?

4 éve

Angol81

az in ilyen esetekben jelentheti,azt hogy múlva.

4 éve

susztarl

Igaz

4 éve

lorandtenko

Igen, ilyen esetekben az "in" azt jelenti, hogy "múlva".

4 éve

zsalica

én is ezt irtam

4 éve

Bagyes
Bagyes

Istenbizony nem tudom, hogy a "múlva" hogy jön ide. I am very buta. Nálam: A bemutatóm két óra (2 óráig tart, in two hours - 2 órában)

4 éve

marcimacska
marcimacska

Hát,nekem is ez lenne a logikus...így is írtam.

4 éve

uno20001

Hát, ilyen az angol, ha az "in" elöljárószó idő elött áll, akkor azt jelenti, hogy "múlva".

4 éve

nyista

A prezentáciom két óra múlva van? Ez hogy jön ki?

4 éve

Konzol94
Konzol94

A bemutatóm két óra múlva lesz. Ez miért nem jó????

4 éve

miskei
miskei

Szerintem a magyar fordításban a "lesz" teljesen elfogadható!

4 éve

evacska

két óra múlva lesz a bemutatóm. miért nem jó???

4 éve

FerencSzendrei

csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz

4 éve

danyibalazs

"A prezentációm két órán belül van" miért nem jó itt?

4 éve

M21-

Csatlakozom az előttem szólóhoz! Hol van a mondatban a "múlva" és a "következik"? Ezt nem értem.

4 éve

GzaSzab
GzaSzab

Hah!!!Valaki súgja már meg nekem, hogy melyik leckében tanultuk azt megelően, miszerint az "in" mulva- t is jelent.Ha +még nem tanultuk, akkor mi a rákból tudjam?

4 éve

oregkvinto

az előadásom két órát tartott. ezt írtam és még a hozzászólásokat megnézve sem értem hogy hol van a következik?azzal hogy az in múlvát is jelenthet meg egyáltalán nem találkoztam

4 éve

espontapon1

Egy kezdő angolos honnan tudja ,hogy az "in"néha azt is jelentheti hogy "mulva"?

1 éve

vasvariistvan

Innen.

4 hónapja

ray0917
ray0917

Szerintem ez egy igazi jövőidős feladat semmi keresnivalója ebben a leckében, hiszen a bemutatóm nem most van hanem két óra múlva "LESZ"

3 hónapja

Tacsika

Hogy lenne az a mondat, hogy "a bemutatóm két órát tart"!? (2018.10.16)

1 hónapja

PappSndor3

két órán belül van a bemutatóm ?????? miért nem jó!!!

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.