1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sizin doğum tarihiniz nedir?"

"Sizin doğum tarihiniz nedir?"

Çeviri:What is your date of birth?

February 16, 2014

35 Yorum


Sleymanent

''What is your birth date''de doğru olmaz mıydı?


CelalInan

Dogrudur yazdim kabul etti


Zeynep428741

Aynen yaa boşu boşuna canım gitti.Bu son canımdı.


Tam35rdem

what is the date of your birth? neden yanlıştır merak ettim.


vvsey

Doğumunuzun tarihi nedir. Cümle yanlış değil ama biraz farklı.


Zeynep428741

Yanlış değil kabul etmiyor.


NuviVine

Neden is? Neden are degil?


mizinamo

Neden is? Neden are degil?

sizin doğum tarihiniz = o

o, ... is. ("are" değil).


lner

what is your date of the birth? desek olmaz mı?


mizinamo

Olmaz, onu demeyiz.


ferhat.kur

When is your birthday neden degil


vvsey

O başka bir cümle. Birthday = doğum günü.


ismail912039

When ne zaman manasında o yüzden olmaz


y_ayhan25

When is your birthday belki sizin istediğiniz olmayabilir ancak başka ifade içinde doğru kabul edilmeli diye düşünüyorum.


FatmaErdem

The birth neden kabul edilmedi ?


hakanihat

sizin degil mi nasil are degil de is oluyor


HakanAktas1

Born ile birth arasindaki fark nedir


vvsey

Fiil ile isim arasindaki gibi bir fark


caglabayar

Ben daha 10 yasinda oldugum ve daha bu konuyu islemeden kisa yoldan git dedigim icin date ne demek bilmiyorum aciklarmisiniz


TunaAcm

Date tarih demek cagla bayar


giraysam

Neden is değil de are?


son.sav

Cümlede özne siz (you) değil, sizin doğum tarihinizdir. (date of birth)Yani bir günden bahsediyoruz, bu nedenle are değil is olmalıdır.


hardnrocker

Born to lose, live to win.


esracaglar

Doğru cevap verdiğim haldr tüh şu yanlış diyip duruyor


NehirToram

Your birth date yazdım doğru değil mi


son.sav

''What is your birth date'' yazıp, kabul edildiğini söyleyen arkadaşlar var (yukarıda) ... Bir de siz bir soru sormuşsunuz ki bu soru çok absürt de olabilir...Bir dangalak gelip olumsuz oy vermiş...Bu gibi durumlar moralinizi bozmasın...Çalışmaya devam...


iimpossiblegirl

what is your burn date? - or - what is your birthday date? [I THİNK]


Ahmet370168

What date is your born? Olmaz mıydı? Ya da bu yazdığım ne anlama geliyor


zge360

What is you date of birth desek olmazmı


mizinamo

What is you date of birth desek olmazmı

Olmaz. "your date of birth" olur.


Gkhan442131

What is your birthday? : Bu da kabul edilmeli değil mi? Doğum günün ne zaman? What is your date of birth?


Ersin294097

What is your birthday değil miydi bu ırtaokulda öğrendiğimiz zaman. :))


AdnanBEKDE

" date of birth " ile birthday arasında kastedilen farklı anlamlar mı var Sonuç olarak iki şekilde de bir kişinin doğum tarihini soruyorsun. Avam kamarasında değil sokakta konuşacağız biz bu dili


serpil888

Of kullanimini anlatabilecek var mi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.