1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben öğün boyunca okurum."

"Ben öğün boyunca okurum."

Çeviri:I read during the meal.

February 16, 2014

45 Yorum


Beyza289554

Ya Allah için biraz daha örnek koyun elli defa aynı şeyi sormayın ya

November 8, 2015

Serdar11307

Ezberlememiz için kanka

February 2, 2019

S_e_c_r_e_t

Öğrenelim diye tekrar tekrar soruyo

June 21, 2019

neslihancbn

Neden the kullanılıyor ki

March 24, 2015

UberNova

neden "along" olmaz?

February 16, 2014

rohanrhu

along biraz daha yemek yediğimiz sürece, bu yemek sürdüğü müddetçe gibi bir anlamda oluyor during direk yemekte, yemek sırasında gibi.

February 17, 2014

murat0017

İkisi de ayni degil mi?

May 23, 2015

Cemros

evet bence de along doğru. along boyunca anlamındadır, during sırasında. bu soru hatalı olabilir

February 3, 2016

Mrsozalp

Burda during boyunca olarak kabul etmis ama. Ben sizinkini baz alip not aldim bu sefer sorudakinin cevabi yanlis oluyor

December 6, 2018

husnadolu

"Generally 'along' is only used with places, as in 'along the river' or 'along the road', and not with times." Böyle bi açıklama buldum bi sitede.

September 24, 2016

drumut48

I read the during meal??

June 25, 2014

erbashalil

The/a/an nesne ve öznelerden önce gelir diye biliyorum.During kelimesi edattır. "I read during the meal olması" gerekir

August 9, 2014

mehmeetyas

Edat falan nedir bilmedigim icin sıkıntı yaşıyorum türkçe yokki ingilizce olsun :)

April 21, 2016

alper.alpa1

During sırasında değil mi?

March 9, 2015

Mhmmdbrahi

Sırasında, boyunca anlamı her ikisi

March 13, 2015

ahmet309063

Öğün belirli değil diye the yı eklemedim yanlış kabul etti

January 24, 2016

ErkerBiror

I read during meal yanlis diyor neden cunku 'the' olmadigi icin.......

March 10, 2015

simetri

I read while meal neden olmuyor

August 16, 2014

BusyMinded

While -ken anlamı katar.

November 26, 2015

Physicaldown27

Biri the/a/an farkini anlatabilirmi ?

May 10, 2015

murat0017

The bilinen seylere kullanilir. A/an ise bilinmeyenlere. A baş harfi sessiz olanlara "an" baş harfi sesli olanlara kullanilir. Mesela a car , an apple. Bildigimiz bir adamdan bahsedersek the man, bilmedigimz adamdan bahsedersek a man.

May 23, 2015

sedatguler

Burada meal(ogun) bilinen bir ogun oldugunu nasıl anladiniz. Aksam öğünü mu öğlen öğünü mü..

June 25, 2015

Kadir667025

A car is red but the car is old.Mesela buradaki cümlede kırmızı bir araba var ve yine aynı araba eskiymiş

August 4, 2018

sulepotter

I read during meal olmaz mı?

June 1, 2016

sufi2008

naber salo

August 30, 2017

GlsmMollao

During anlamı boyunca mı başka anlamı var mı

August 6, 2016

Volkan296134

bilmeyenler şöyle olmalidir diye yorum yapmasin kafamiz karisiyor

December 15, 2016

AlpaslanEg

Bence along olmali. During sirasinda demek degilmi

November 14, 2014

Mhmmdbrahi

Sırasında ve boyunca her ikisi kullanır

March 13, 2015

tayfunakyilmaz

During ile through ayni degilmi, farkliysa hangisi nerede kullaniliyor yardimci olurmusunuz?

November 20, 2014

fly5000

neden the gelir?

July 19, 2015

ZeynepEce12

eş anlamlısı '' repast '' neden olmuyor?

September 7, 2016

zehra244734

Cok karisik

September 15, 2016

SiriusBlack99

The meal derken belirli bir yemekten mi bahsediyor nasıl anlayacağız

January 15, 2017

LeyliRo

Biraz sacma bir cümle gibi geldi bana.

November 11, 2017

Sefa703089

Sokacam bu ne heryerde the cıkıyo karsıma

December 10, 2017

Sefa703089

The gotume kaçtı

February 28, 2018

Ersin728105

Am are vb takılar neden kullanılmıyor

June 21, 2018

TCAysenAkay

Along neden kabul olmuyor

January 1, 2019

erdoganoral

Aynen the çok gıcık

July 16, 2019

Ros520527

Heryerde Turkler sjhhs Selamlar :)

August 9, 2019

Doa149665

Can bitti ben bu soruya s*kerim

August 11, 2019

SAIT303722

During nedir yahu

August 19, 2019

EmrahKAAN34

Neden " I read throught the menü" olmuyor?

September 1, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.