Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben öğün boyunca okurum."

Çeviri:I read during the meal.

4 yıl önce

38 Yorum


neslihancbn

Neden the kullanılıyor ki

3 yıl önce

Beyza289554

Ya Allah için biraz daha örnek koyun elli defa aynı şeyi sormayın ya

2 yıl önce

drumut48

I read the during meal??

4 yıl önce

erbashalil

The/a/an nesne ve öznelerden önce gelir diye biliyorum.During kelimesi edattır. "I read during the meal olması" gerekir

4 yıl önce

mehmeetyas

Edat falan nedir bilmedigim icin sıkıntı yaşıyorum türkçe yokki ingilizce olsun :)

2 yıl önce

alper.alpa1

During sırasında değil mi?

3 yıl önce

Mhmmdbrahi

Sırasında, boyunca anlamı her ikisi

3 yıl önce

ahmet309063

Öğün belirli değil diye the yı eklemedim yanlış kabul etti

2 yıl önce

UberNova

neden "along" olmaz?

4 yıl önce

rohanrhu

along biraz daha yemek yediğimiz sürece, bu yemek sürdüğü müddetçe gibi bir anlamda oluyor during direk yemekte, yemek sırasında gibi.

4 yıl önce

murat0017

İkisi de ayni degil mi?

3 yıl önce

Cemros

evet bence de along doğru. along boyunca anlamındadır, during sırasında. bu soru hatalı olabilir

2 yıl önce

husnadolu

"Generally 'along' is only used with places, as in 'along the river' or 'along the road', and not with times." Böyle bi açıklama buldum bi sitede.

1 yıl önce

ErkerBiror

I read during meal yanlis diyor neden cunku 'the' olmadigi icin.......

3 yıl önce

simetri

I read while meal neden olmuyor

4 yıl önce

BusyMinded

While -ken anlamı katar.

2 yıl önce

Physicaldown27

Biri the/a/an farkini anlatabilirmi ?

3 yıl önce

murat0017

The bilinen seylere kullanilir. A/an ise bilinmeyenlere. A baş harfi sessiz olanlara "an" baş harfi sesli olanlara kullanilir. Mesela a car , an apple. Bildigimiz bir adamdan bahsedersek the man, bilmedigimz adamdan bahsedersek a man.

3 yıl önce

sedatguler

Burada meal(ogun) bilinen bir ogun oldugunu nasıl anladiniz. Aksam öğünü mu öğlen öğünü mü..

3 yıl önce

Kadir667025

A car is red but the car is old.Mesela buradaki cümlede kırmızı bir araba var ve yine aynı araba eskiymiş

2 hafta önce

sulepotter

I read during meal olmaz mı?

2 yıl önce

sufi2008

naber salo

11 ay önce

GlsmMollao

During anlamı boyunca mı başka anlamı var mı

2 yıl önce

zehra244734

Cok karisik

1 yıl önce

Sefa703089

The gotume kaçtı

5 ay önce

AlpaslanEg

Bence along olmali. During sirasinda demek degilmi

3 yıl önce

Mhmmdbrahi

Sırasında ve boyunca her ikisi kullanır

3 yıl önce

tayfunakyilmaz

During ile through ayni degilmi, farkliysa hangisi nerede kullaniliyor yardimci olurmusunuz?

3 yıl önce

fly5000

neden the gelir?

3 yıl önce

SiriusBlack99

Arkadaşlar Türkçe bilenlere de sadece İngilizce mi öğrenme kursu var?

2 yıl önce

Beyza289554

Evet

2 yıl önce

ZeynepEce12

almanca da var ve yakında rusça ve fransızca gelecekmiş daha yapım aşamasında.

1 yıl önce

sufi2008

sanhi ben bilmiyodum yalnız bütün diller var salak degilim→→→→→→→→→→→→→→◀▶◀▶◀▶◀▶◀○●○●○●□■□■□■◇◆◇◆◇◆♧♣♧♣♧♣ herkese diyorum

11 ay önce

ZeynepEce12

eş anlamlısı '' repast '' neden olmuyor?

1 yıl önce

bfercan

Adam gibi cümleler koyun çok rica ediyorum hangi yaratık öğün boyunca okurum diye bir cümle kurar ?

1 yıl önce

Leylism

Biraz sacma bir cümle gibi geldi bana.

9 ay önce

Sefa703089

Sokacam bu ne heryerde the cıkıyo karsıma

8 ay önce

Ersin728105

Am are vb takılar neden kullanılmıyor

1 ay önce