1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben öğün boyunca okurum."

"Ben öğün boyunca okurum."

Çeviri:I read during the meal.

February 16, 2014

68 Yorum


Beyza289554

Ya Allah için biraz daha örnek koyun elli defa aynı şeyi sormayın ya


_duolingolove_

Öğrenelim diye tekrar tekrar soruyo


Serdar11307

Ezberlememiz için kanka


neslihancbn

Neden the kullanılıyor ki


drumut48

I read the during meal??


erbashalil

The/a/an nesne ve öznelerden önce gelir diye biliyorum.During kelimesi edattır. "I read during the meal olması" gerekir


mehmeetyas

Edat falan nedir bilmedigim icin sıkıntı yaşıyorum türkçe yokki ingilizce olsun :)


alper.alpa1

During sırasında değil mi?


Mhmmdbrahi

Sırasında, boyunca anlamı her ikisi


UberNova

neden "along" olmaz?


rohanrhu

along biraz daha yemek yediğimiz sürece, bu yemek sürdüğü müddetçe gibi bir anlamda oluyor during direk yemekte, yemek sırasında gibi.


murat0017

İkisi de ayni degil mi?


Cemros

evet bence de along doğru. along boyunca anlamındadır, during sırasında. bu soru hatalı olabilir


Berker-Sener

Along uzunluk için, during zaman için kullanılır.


Mrsozalp

Burda during boyunca olarak kabul etmis ama. Ben sizinkini baz alip not aldim bu sefer sorudakinin cevabi yanlis oluyor


Bediha06

Yemek yediğimiz sürece yine yemekteyiz,eylem devam ediyor!O halde 'along and during'eş anlamlı!


husnadolu

"Generally 'along' is only used with places, as in 'along the river' or 'along the road', and not with times." Böyle bi açıklama buldum bi sitede.


ahmet309063

Öğün belirli değil diye the yı eklemedim yanlış kabul etti


simetri

I read while meal neden olmuyor


BusyMinded

While -ken anlamı katar.


ErkerBiror

I read during meal yanlis diyor neden cunku 'the' olmadigi icin.......


murattemurtr

Cümleden belli bir öğün boyunca mı okuyor yoksa herhangi bir öğün boyunca mı okuyor anlayamıyoruz ki neye gore the getiricez


sulepotter

I read during meal olmaz mı?


Physicaldown27

Biri the/a/an farkini anlatabilirmi ?


murat0017

The bilinen seylere kullanilir. A/an ise bilinmeyenlere. A baş harfi sessiz olanlara "an" baş harfi sesli olanlara kullanilir. Mesela a car , an apple. Bildigimiz bir adamdan bahsedersek the man, bilmedigimz adamdan bahsedersek a man.


sedatguler

Burada meal(ogun) bilinen bir ogun oldugunu nasıl anladiniz. Aksam öğünü mu öğlen öğünü mü..


Kadir667025

A car is red but the car is old.Mesela buradaki cümlede kırmızı bir araba var ve yine aynı araba eskiymiş


GlsmMollao

During anlamı boyunca mı başka anlamı var mı


SiriusBlack99

The meal derken belirli bir yemekten mi bahsediyor nasıl anlayacağız


ali171761

During birşey sırasında anlamına gelir. Yani bir şeyin veya bir olayın bir süreç içerisinde olduğunu ama o sürecin tamamını kapsamadığını anlatıyorsak kullanırız. Örnek ders sırasında oturduğum yerden düştüm. Tüm ders boyunca düşmeye devam edemeyeceğimiz için during kullanırız. Throughout tüm süreci kapsayan durumlarsa kullanılır. Ders boyunca uyudum gibi.


AlpaslanEg

Bence along olmali. During sirasinda demek degilmi


Mhmmdbrahi

Sırasında ve boyunca her ikisi kullanır


EmreTekerci

along devam ettiği süre zarfında, sürdüğü müddetçe anlamlarında kullanılıyor daha çok


tayfunakyilmaz

During ile through ayni degilmi, farkliysa hangisi nerede kullaniliyor yardimci olurmusunuz?


fly5000

neden the gelir?


SiriusBlack99

Arkadaşlar Türkçe bilenlere de sadece İngilizce mi öğrenme kursu var?


ZeynepEce12

almanca da var ve yakında rusça ve fransızca gelecekmiş daha yapım aşamasında.


ZeynepEce12

eş anlamlısı '' repast '' neden olmuyor?


aminemrt

along la during in farkı ne?


delete22

niye ı am değildi ı diyoruz.


lara396321

Am to be fiilidir. Ve geniş zamandan bahsediyorsak eger am yoktur bunun yerine fiillere s takisi getiririz veya (yalin halde birakiriz) eats gibi. Am is are fiil görevini gorur ayrica cümlede fiil yoksa. Örnegin i am student. ( uzun uzun aciklardim da saat gecenin 4'u yarim yamalak oldu sen en iyisi internetten arastir daha iyi kavrarsin )


EmreAga1

Sınıflarla ilgili bikginiz var mı


EmreAga1

Sınıflarla ilgili bilginiz var mı?


Aleynanur795868

Benim bildiğim kadarıyla kasımda 4 ler 2021 de şubatto beşler okula gitcekmiş bildiğim kadarıyla .bayy.


bfercan

Adam gibi cümleler koyun çok rica ediyorum hangi yaratık öğün boyunca okurum diye bir cümle kurar ?


ElifEzgi808654

I read during meal. Dedim kabul etmedi neden


LeyliRo

Biraz sacma bir cümle gibi geldi bana.


Ersin728105

Am are vb takılar neden kullanılmıyor


Batuhannn12

Zaten cümlede fiil var 'okurum' fiill yokken yardımcı fill olarak am is are kullanırız


TCAysenAkay

Along neden kabul olmuyor


erdoganoral

Aynen the çok gıcık


Ros520527

Heryerde Turkler sjhhs Selamlar :)


SAIT303722

During nedir yahu


EmrahKAAN34

Neden " I read throught the menü" olmuyor?


Melo516257

Yeter artık İngilizce hazineniz kısıtlıysa uygulama yapmayın. Bin kere sordu böyle öğrenmek zor.(Artık ezber olarak yazıyorsun öğrenmiyorsun birşey)


[aktif olmayan kullanıcı]

    boyunca üzerine gelindiğinde through yazıyordu I read through the meal yazdım kabul etmedi??????????????


selma567123

    Duolingo madem ingilizce öğretiyosun konu ike ikgili bigide verirmisin. Kafamız karışıyo


Semih712813

    arkadas bu the niye koyuyoruz yaw. meal diyor öğünü dese the meal anlariz. süttede ayni mantik. sütü deyince the milk oluyo. aciklayin bunu during meal - öğün boyunca. i read - ben okurum


ATABERKKARA

    Throughout:Boyunca During:Boyunca


nilecee_

    While ve during farkı ne

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.