"The students drink wine."

Tłumaczenie:Ci studenci piją wino.

October 28, 2016

12 komentarzy


paw86

The students to też uczniowie. Proszę to poprawić bi nie zalicza wersji 'Uczniowie piją wino'

October 28, 2016

Stay_Stray

Racja, trzeba to zgłosić. Powinno zaliczyć 'uczniowie piją wino'.

April 18, 2017

Kajtek102

Prawda Mi też się nie chciało zaliczyć

February 26, 2019

reaper-aurora

Wiecie co?Uczę się, że ,,student" to uczeń, a w podręczniku pisze, że uczeń to ,,pupil"

July 17, 2018

br0d4
Mod

Jedno i drugie słowo oznacza ucznia lub studenta, ale te słowa znaczą trochę co innego.

"Student" to po prostu osoba ucząca się, na jakimkolwiek poziomie: w szkole podstawowej, średniej lub na uniwersytecie.

Słowo "pupil" to źrenica oka, a w przenośni - ktoś, o kogo się bardzo dba. Pierwotnie chodziło o sierotę lub osobę nieletnią, przebywającą pod czyjąś opieką. W znaczeniu osoby uczącej się - dawniej oznaczało jedynego ucznia prywatnego nauczyciela czy guwernantki. Obecnie oznacza ucznia jakiegoś określonego nauczyciela, lub uczniów z którymi w jakiś sposób jest związana osoba która o nich mówi: np. ich wychowawca czy dyrektor szkoły do której uczęszczają.

July 24, 2018

Marchos87

W koncu coś z życia wzięte :) Pozdrawiam studentow !

July 16, 2018

Yola448704

Students study - Uczniowie/ Studenci uczą się (na ogół wszyscy)

The students drink wine - (Ci) Studenci piją wino (ci, nie wszyscy)

September 12, 2018

buskes76

Trafna uwaga ze względu użycia "the"

November 9, 2018

Jasio772932

Studenci to piją piwo! No, chyba że jest sesja, wtedy wódkę.

February 25, 2019

buskes76

Powinno także zaliczać "... pijają ..." ze względu na czas Present Simple, bo gdyby chodziło konkretnie że w tym momencie piją użyto by czasu Present Continuous

November 13, 2018

br0d4
Mod

Zgadza się, "pijają" jest (od 2 lat) w kluczu odpowiedzi.

November 13, 2018

Maciek149587

Ale to nieładnie tak pić :D

January 18, 2019
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.