"Átlagos konyhám van."

Fordítás:I have an average kitchen.

February 16, 2014

5 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

t_anett91

az ' I have an ordinary kitchen' miert nem jo valaszkent?

February 16, 2014

kaldina

az ordinary inkább közönségest jelent, nem? (magyarul is ezt mondod, ha valami ordenáré.)

February 16, 2014

BLacee

Magyarban valóban létezik az "ordenáré" szó (bár lehet, hogy nem Magyarország összes régiójában ismert) és valóban "közönséges"-t jelent, ahogy írtad, de angolban az "ordinary" azt jelenti: szokásos, átlagos, megszokott...

March 21, 2014

t_anett91

tudtommal szinonimaja az 'average'-nek.. de lehet, hogy rosszul tudom :)

February 16, 2014

mart06

Az i have a common kitchen miert nem jo? Tudtommal a common is atlagost jelent.

May 29, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.