A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Átlagos konyhám van."

Fordítás:I have an average kitchen.

0
4 éve

5 hozzászólás


t_anett91

az ' I have an ordinary kitchen' miert nem jo valaszkent?

0
Válasz4 éve

kaldina

az ordinary inkább közönségest jelent, nem? (magyarul is ezt mondod, ha valami ordenáré.)

0
Válasz4 éve

BLacee
BLacee

Magyarban valóban létezik az "ordenáré" szó (bár lehet, hogy nem Magyarország összes régiójában ismert) és valóban "közönséges"-t jelent, ahogy írtad, de angolban az "ordinary" azt jelenti: szokásos, átlagos, megszokott...

0
Válasz4 éve

t_anett91

tudtommal szinonimaja az 'average'-nek.. de lehet, hogy rosszul tudom :)

0
Válasz4 éve

mart06

Az i have a common kitchen miert nem jo? Tudtommal a common is atlagost jelent.

0
Válasz3 éve