1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The spider is under your hat…

"The spider is under your hat."

Çeviri:Örümcek sizin şapkanızın altında.

February 16, 2014

55 Yorum


ebrudelrey

şapkanızın altında örümcek var olmaz mı?


DefneKolay

Öyle olsa "There is a spider under your hat" derdik. Ama "The spider is under your hat" cümlesinde özne örümceğin kendisi. Örümcek nerede? Şapkanızın altında. "Örümcek şapkanızın altında"


YasinPehli2

Peki neden senin değil de sizin oluyor burada onu açıklarmısınız


ayberkerkal

''You'' nun hem sen hem de siz anlamı var ya ondan ikisini de kabul eder


Nagihann3

Ben senin yaptim kabul etti


eymasena1

İngilizce tersten çevrilen bir dil oldugu icin bu sekilde çevrilmez.


4JUSTICEFO

Bende oyle yazdim ama kabul etmedi :(


Bety_Asly

Bu cümlede var kelimesi geçmiyor, dolayısıyla kabul edilemez. Biraz kafan karışabilir ama cümlede şapkanın altında ne olduğundan DEĞİL örümceğin nerede olduğundan BAHSEDİYOR. Tavsiye ve sorularınız varsa cevap verebilirim.


[aktif olmayan kullanıcı]

    Aynen onun için there olması gerekir di


AyhanSlymn

    ne biçim spaydır her yerde lan


imanaz1

    》Her yerde spider《


zubist

    şapkanın altında örümcek varın nesi yanlış?


    [aktif olmayan kullanıcı]

      o zaman there is a spider under your hat olurdu


free9898

      Şapkanızın altında örümcek var. neden olmuyor ki?


AhmetKayadr0

      var kelimesi yokki burda


YasinPehli2

      Yani you olsaydı şapkanın olacaktı doğrumu your şapkanızın oldu


      [aktif olmayan kullanıcı]

        Hayır öyle değil. You aitlik bildirmez. Aitlik bildiren "your"dur. Şapkanın yazarsanız da kabul eder. Çünkü şapkanın aynı zamanda senin şapkanın anlamı da taşır. Örnek: You hat: (böyle bir şey yok bu yanlış) Your hat: Senin şapkan. You brother: (böyle bir şey yok bu yanlış) Your brother: Senin erkek kardeşin You Computer: (böyle bir şey yok bu yanlış) Your computer: Senin bilgisayarın | Umarım anlamışsınızdır.


Hsyn__6016instgr

        Merhaba arkadaşlar KLUP KODUM A32M9X HEP BERABER HEM EĞLENELİM HEM ÖĞRENELİM SİZLERİ KLUBÜMDE GÖRMEK İSTERİM ŞİMDİDEN HOŞGELDİNİZ =)


atican2

        Klüp kodu ne işe yarıyor


Nehir0232

        merhaba arkadaşlar benim kulüp kodum J3JUCS .Sizleri de grubuma beklerim


atican2

        Klüp kodu nedir ya, ne işe yarıyor.


BeyzazgCan

        Bence sizin kelimesi orda gereksiz


Hakan599244

        tamam çıkartım hemen haklısın elizabeth de gelip sana plaketini versin ingiliz edebiyatına bulunduğun katkılardan dolayı


TheDarkWit

        söylüyorum anlamıyor ALLAH BELASINI


TheDarkWit

        ALLAH IN BELASI


Aleyna547

        ÖRÜMCEK ŞAPKANIN ALTINDA OLMAZMI -,-


Nehir0232

        bir sürü örümcek


Hayatnehir1

        Örümcek şapkanın altında olmuyormu yani offf


Batu131

        Son bir can kudurun


Uurubuk

        Ömmceeek korktunmu


sena165490

        Örümcek şapka altında da olmuyor


selenyuwm

        En korktuğum şey :(


irem981491

        Ben walla şapkanın altında örümcek var yaptım doğru kabul etti


Aknby

        Geri kafalı demek istiyor..


ErayCinpir

        Örümcek şapkanın altında niye olmuyor? orda şapkanın derken senin şapkanın demek aynı zamanda?


MehmetTasd6

        I'II cry now my hand accidentally touched so she immediately agreed and went wrong


ertugrul152760

        'Örümcek şapkanızın altındadır' Kabul edilmedi


FiveNights325483

        Bu soruyu çözerken şapka takiyordum :)


KASIM56784

        Under altında


demirtopuk

        neye itiraz edildi anlamadım.


printscree

        Senin sapkanin altinda orumcek Yazdim olmadi Orumcegi basa almak zorunda miyim


Nehir178085

        Ben şapkanın altında örümcek var yazdım kabul etti

        Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.