1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The spider is under your hat…

"The spider is under your hat."

Çeviri:Örümcek sizin şapkanızın altında.

February 16, 2014

43 Yorum


ebrudelrey

şapkanızın altında örümcek var olmaz mı?


DefneKolay

Öyle olsa "There is a spider under your hat" derdik. Ama "The spider is under your hat" cümlesinde özne örümceğin kendisi. Örümcek nerede? Şapkanızın altında. "Örümcek şapkanızın altında"


YasinPehli2

Peki neden senin değil de sizin oluyor burada onu açıklarmısınız


ayberkerkal

''You'' nun hem sen hem de siz anlamı var ya ondan ikisini de kabul eder


Nagihann3

Ben senin yaptim kabul etti


AknK6

İngilizcede sen diye bir hitap yok sadece siz var..


eymasena1

İngilizce tersten çevrilen bir dil oldugu icin bu sekilde çevrilmez.


4JUSTICEFO

Bende oyle yazdim ama kabul etmedi :(


AyhanSlymn

ne biçim spaydır her yerde lan


imanaz1

》Her yerde spider《


zubist

şapkanın altında örümcek varın nesi yanlış?


free9898

Şapkanızın altında örümcek var. neden olmuyor ki?


AhmetKayadr0

var kelimesi yokki burda


YasinPehli2

Yani you olsaydı şapkanın olacaktı doğrumu your şapkanızın oldu


sinbad60

Merhaba arkadaşlar KLUP KODUM A32M9X HEP BERABER HEM EĞLENELİM HEM ÖĞRENELİM SİZLERİ KLUBÜMDE GÖRMEK İSTERİM ŞİMDİDEN HOŞGELDİNİZ =)


atican2

Klüp kodu ne işe yarıyor


Nehir0232

merhaba arkadaşlar benim kulüp kodum J3JUCS .Sizleri de grubuma beklerim


atican2

Klüp kodu nedir ya, ne işe yarıyor.


BeyzazgCan

Bence sizin kelimesi orda gereksiz


Hakan599244

tamam çıkartım hemen haklısın elizabeth de gelip sana plaketini versin ingiliz edebiyatına bulunduğun katkılardan dolayı


TheDarkWit

söylüyorum anlamıyor ALLAH BELASINI


TheDarkWit

ALLAH IN BELASI


Aleyna547

ÖRÜMCEK ŞAPKANIN ALTINDA OLMAZMI -,-


Nehir0232

bir sürü örümcek


Hayatnehir1

Örümcek şapkanın altında olmuyormu yani offf


Batu131

Son bir can kudurun


Uurubuk

Ömmceeek korktunmu


sena165490

Örümcek şapka altında da olmuyor


SelenSancak

En korktuğum şey :(


irem981491

Ben walla şapkanın altında örümcek var yaptım doğru kabul etti


AknK6

Geri kafalı demek istiyor..


ErayCinpir

Örümcek şapkanın altında niye olmuyor? orda şapkanın derken senin şapkanın demek aynı zamanda?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.