1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O değil."

"O değil."

Çeviri:Not him.

February 16, 2014

12 Yorum
Tartışma kilitli.

Önce en önemli yazışma dizisi

evrim84

Simdi turkceye cevirince "onu degil" olmuyor mu? Tuhaf.

January 11, 2015

Selcen_Ozturk

onu değil demek de olabilir duruma göre.


Mehmetemin15

hangisi doğru? Not its - Not it.


Mehmet.Alsancak

Selcen hanim not he neden olmuyir bizleri aydınlatırsanız cok makbule geçer


Selcen_Ozturk

çünkü he she sadece cümlenin öznesidir. Burada ise nesne, yani şu listeden nesne zamirlerini kullanmak zorundasınız


Sevda.Nr

Cunku he burada him olarak kullaniliyor.


cagooo

neden "this is not" olmaz?


sevvalgoc

"Bu değil "olur o . Aslinda cok yakin anlamlar ama bu yanlis


libentina

him zamir cunku burada.


Ali_Berat

Özür dilerim ama ''her not''da olmaz mı?? Şimdiden teşekkürler...


Selcen_Ozturk

olmaz bu sıralama yanlış oluyor ingilzcede

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.