"O değil."

Çeviri:Not him.

4 yıl önce

12 Yorum
Tartışma kilitli.


evrim84

Simdi turkceye cevirince "onu degil" olmuyor mu? Tuhaf.

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

onu değil demek de olabilir duruma göre.

3 yıl önce

Mehmetemin15

hangisi doğru? Not its - Not it.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Not it.

4 yıl önce

Mehmet.Alsancak

Selcen hanim not he neden olmuyir bizleri aydınlatırsanız cok makbule geçer

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü he she sadece cümlenin öznesidir. Burada ise nesne, yani şu listeden nesne zamirlerini kullanmak zorundasınız

3 yıl önce

Sevda.Nr

Cunku he burada him olarak kullaniliyor.

3 yıl önce

cagooo

neden "this is not" olmaz?

4 yıl önce

sevvalgoc

"Bu değil "olur o . Aslinda cok yakin anlamlar ama bu yanlis

3 yıl önce

libentina

him zamir cunku burada.

4 yıl önce

Ali_Berat

Özür dilerim ama ''her not''da olmaz mı?? Şimdiden teşekkürler...

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olmaz bu sıralama yanlış oluyor ingilzcede

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.