1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I cook the girl's apple."

"I cook the girl's apple."

Çeviri:Ben kızın elmasını pişiririm.

February 16, 2014

27 Yorum


ozcyldr85tr

Cümle de hata yok; ama gelgelim ki sırf cümle yapısını anlamak için verilen cümleler biraz daha gerçekçi olsa. Ben kızın elmasını pişiririm. Çok anlamsız geldi cümle olarak; ama genede duolingo çok iyi hazırlanmış. Piyasada böyle bir İngilizce eğitim seti bulmak imkansız. Üstelik ücretsiz sunmaları duolingo'yu çok güzel. Hazırlayanlar biraz daha güzel cümleler bulursa daha güzel olacak gibi. Saygılarımla


sevval847977

Aynen cok sacm cümleler var


EfeEmir_TR

Evet elma pişirmek ne alaka


MuratTurha1

"Girl's" kızın , "Girls' " kızların oluyor


AmedoWWW

Burda Girl's kızlar demek degil. Elmaları o kıza pişdirdiğini belirtiyor o yüzden sonuna s geliyor.


MasterofSex

Elmaları o kıza pişirdiğini söylemiyor,o kızın elmasını pişirdiğini söylüyor.Buradaki 's takısı sahiplik belirtiyor ve cümledeki elma çoğul değil.


ekervolkan

Oyle demeyin. pisirince guzel oluyor


furkan438629

Sesli soru geldi ve ben de anladığım şekilde " I cook the Girls apple " yazdım. "Girl" e gelen "s" sahiplik eki olanmış çoğul yapan değil. Peki cümlede geçen "s" in hangisi olduğunu nasıl anlayabiliriz telaffuzunda bir fark var mı? Yani "kızın elmasını pişiririm" ve "kızlara elma pişiririm" cümleleri aynı şekilde mi telaffuz ediliyor? (Diğer bir soruysa " I cook the girls apple" cümlesi kızlara elma pişiririm mi olur yoksa "kızlara" olması için "to" gerekli mi yani "cook" "to" alıyor mu?


sSepi

I cook the girls' apple


ekradyig

"Ben kızın elmasını pişiririm." şeklinde çevirdi, peki "Ben kızların elmasını pişiririm." i nasıl söyleriz?


YasinGven

Sanırım " I cook the girls' apple"


agelgor

I cook the girls' apple.


ImportantSecret

Ben de aynısını yazdım,kabul etmedi,sonra aşağıda doğru cevabın yazdığı yerde de şöyle yazıyordu; "I cook the girls' apple." - cümlede yazan -girl's- ama doğru cevap yazan yerde -girls'- yazıyor.


adem467122

Burada elma zaten belirli bir elma. Kızın elması.. belirli bir elma olduğu halde neden "the" geliyor ?


AzraGryffindor

Dünyada bir sürü kız var. Hangi kızın? O ( the ) kızın. Neyi? Elması. Hangi elması? O ( the ) elma. Yani umarım anlamışsındır. Biraz karmaşık oldu.


Erol860395

Bu nasıl bir cümle böyle :)))


Didem65371

Ne saçma bir cümle


HaberinOls

Ben pişiririm kızın elmasını dedim kabul etmedi


recep501871

bende Reçel yaparım sonra ingilizce diyemedim ya la


Ademgen

Kızın elmasını yaparım dedim beğenmediler :-D


Serenzdoru

Çilekten sonra elma pişiriyoruz ok.


Grke44m

Meyve pişirmek yeni trend galiba


TanEr767552

The girl's den sonra gelse olmuyo mu bazen öyle yazılıyo bazen de böyle once kafam karıştı


HafizePeke

Elma pişip yenen bi sey zaten


Hasan595320

Elma ve pişirmek baya mantıklı


abdurrahma835523

Başka pişirecek bişey bulamadınızmı?Amerikada kıtlık mı var acaba:)))

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.