1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I cook the girl's apple."

"I cook the girl's apple."

Çeviri:Ben kızın elmasını pişiririm.

February 16, 2014

44 Yorum


ozcyldr85tr

Cümle de hata yok; ama gelgelim ki sırf cümle yapısını anlamak için verilen cümleler biraz daha gerçekçi olsa. Ben kızın elmasını pişiririm. Çok anlamsız geldi cümle olarak; ama genede duolingo çok iyi hazırlanmış. Piyasada böyle bir İngilizce eğitim seti bulmak imkansız. Üstelik ücretsiz sunmaları duolingo'yu çok güzel. Hazırlayanlar biraz daha güzel cümleler bulursa daha güzel olacak gibi. Saygılarımla


sevval847977

Aynen cok sacm cümleler var


gunayozkan

Niye öyle biliyormusunuz hazır cevap vermeyin diye diyelim kek yada kurabiyr yazsa hemen anlayacaksınız duolingo ise ezbere cevap değilde düşünerek cümle kurmamızı istiyor yok elma pişirilir mi yok fil uçar mı diye saçma sapan sorular sormayın artık.


Elif486518

Bu harika bir tespit, kesinlikle katılmıyorum, gündelik hayata ters cümleleri kurdurtuyor ki dikkat hep üst düzeyde ölsün diye


EfeEmir_TR

Evet elma pişirmek ne alaka


MuratTurha1

"Girl's" kızın , "Girls' " kızların oluyor


ekervolkan

Oyle demeyin. pisirince guzel oluyor


furkan438629

Sesli soru geldi ve ben de anladığım şekilde " I cook the Girls apple " yazdım. "Girl" e gelen "s" sahiplik eki olanmış çoğul yapan değil. Peki cümlede geçen "s" in hangisi olduğunu nasıl anlayabiliriz telaffuzunda bir fark var mı? Yani "kızın elmasını pişiririm" ve "kızlara elma pişiririm" cümleleri aynı şekilde mi telaffuz ediliyor? (Diğer bir soruysa " I cook the girls apple" cümlesi kızlara elma pişiririm mi olur yoksa "kızlara" olması için "to" gerekli mi yani "cook" "to" alıyor mu?


sSepi

I cook the girls' apple


Erol860395

Bu nasıl bir cümle böyle :)))


ekradyig

"Ben kızın elmasını pişiririm." şeklinde çevirdi, peki "Ben kızların elmasını pişiririm." i nasıl söyleriz?


YasinGven

Sanırım " I cook the girls' apple"


agelgor

I cook the girls' apple.


saudadefb

Ben pişiririm kızın elmasını dedim kabul etmedi


ImportantSecret

Ben de aynısını yazdım,kabul etmedi,sonra aşağıda doğru cevabın yazdığı yerde de şöyle yazıyordu; "I cook the girls' apple." - cümlede yazan -girl's- ama doğru cevap yazan yerde -girls'- yazıyor.


adem467122

Burada elma zaten belirli bir elma. Kızın elması.. belirli bir elma olduğu halde neden "the" geliyor ?


AzraGryffindor

Dünyada bir sürü kız var. Hangi kızın? O ( the ) kızın. Neyi? Elması. Hangi elması? O ( the ) elma. Yani umarım anlamışsındır. Biraz karmaşık oldu.


Didem65371

Ne saçma bir cümle


recep501871

bende Reçel yaparım sonra ingilizce diyemedim ya la


Ademgen

Kızın elmasını yaparım dedim beğenmediler :-D


ilayda.scc

Yapmak = Make, Do, Perform, Create


Serenzdoru

Çilekten sonra elma pişiriyoruz ok.


TanEr767552

The girl's den sonra gelse olmuyo mu bazen öyle yazılıyo bazen de böyle once kafam karıştı


HafizePeke

Elma pişip yenen bi sey zaten


Hasan595320

Elma ve pişirmek baya mantıklı


abdurrahma835523

Başka pişirecek bişey bulamadınızmı?Amerikada kıtlık mı var acaba:)))


ali465786

Ben kızın elmasını pişiririm, pehhh bi elma pisirmek kalmıştı


talhaa19

Elmayı nasıl pisı0iriyon


Fatih125482

Kızın elmasını pişiririm neden kabul olmuyor.ben kelimesini eklemek zorunlu mu ben icerim be yerim gibi bir ornekte eklemesemde kabul etmişti


ilayda.scc

İngilizce'de ''s'' takısı önemlidir. Tıpkı Türkçe'de olan -de/-mi/-ki ekleri gibi farklı anlam taşır. Bu cümle ise ''s'' takısı özneden ayrılarak yazılmış. Buradaki anlamı ''ın/nın''dır. Örnekte ''s'' takısı sayesinde ''kızın'' olmuş. Diğer anlamı ise, çoğuldur. Cümlede ''s'' takısı ayrı değilde birleşik yazılsaydı (girls) o zaman ''kızların'' olurdu. Size yardımcı olabildiysem çok sevinirim. :)


deren001

İğrenç oyunnn


Sereen9927

Bu bir oyun değil ki ve bence harika bir uygulama


zeynep__nur

Elmayı pişirip yerim hergün size de tavsiye ederim


zeynep__nur

Elmayı pişirmeyen de ne bileyim


SeeCoqTrKu

Subliminal mesaj mı veriyon duolingo


muratkerimoglu

Bu nasıl cümle ya. Yanlış mı duyuyorum diye kaç kez dinledim


eydanurMer1

ELMA PİŞİRMEYEN DE NE BİLİM???


Nisa504348

Ben öğle elmasını pişiririm yazdım sjsjsjjs


elif222076

Elma nin pişirip yendiğini ilk defa duyoyom


Bestami701908

Saçmala ya devam duolingo


Bulem775342

Elma pişirilir mi gerçekten de? Bugün deneyeceğim.


KbraNurGmr

1.Cümlede anlatım bozukluğu var düzeltilmeli 2.Gerçek çevirisi "kızlara elma pişiririm" olmalıydı

Ama bence çoğunlukla iyi bir uygulama...


SudeGl731218

Hiç mi elmalı kurabiye yapmadınız be ya elma pişer işte.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.