"I cook the girl's apple."

Çeviri:Ben kızın elmasını pişiririm.

February 16, 2014

30 Yorum

Konu önem sırasına göre

El_Harezmi85tr

Cümle de hata yok; ama gelgelim ki sırf cümle yapısını anlamak için verilen cümleler biraz daha gerçekçi olsa. Ben kızın elmasını pişiririm. Çok anlamsız geldi cümle olarak; ama genede duolingo çok iyi hazırlanmış. Piyasada böyle bir İngilizce eğitim seti bulmak imkansız. Üstelik ücretsiz sunmaları duolingo'yu çok güzel. Hazırlayanlar biraz daha güzel cümleler bulursa daha güzel olacak gibi. Saygılarımla

June 2, 2014

sevval847977

Aynen cok sacm cümleler var

December 2, 2018

MuratTurha1

"Girl's" kızın , "Girls' " kızların oluyor

May 25, 2014

x_byzgngr_x

Güzel bilgi

December 15, 2018

AmedoWWW

Burda Girl's kızlar demek degil. Elmaları o kıza pişdirdiğini belirtiyor o yüzden sonuna s geliyor.

January 21, 2019

MasterofSex

Elmaları o kıza pişirdiğini söylemiyor,o kızın elmasını pişirdiğini söylüyor.Buradaki 's takısı sahiplik belirtiyor ve cümledeki elma çoğul değil.

June 12, 2019

ekervolkan

Oyle demeyin. pisirince guzel oluyor

November 11, 2014

sSepi

I cook the girls' apple

April 6, 2014

furkan438629

Sesli soru geldi ve ben de anladığım şekilde " I cook the Girls apple " yazdım. "Girl" e gelen "s" sahiplik eki olanmış çoğul yapan değil. Peki cümlede geçen "s" in hangisi olduğunu nasıl anlayabiliriz telaffuzunda bir fark var mı? Yani "kızın elmasını pişiririm" ve "kızlara elma pişiririm" cümleleri aynı şekilde mi telaffuz ediliyor? (Diğer bir soruysa " I cook the girls apple" cümlesi kızlara elma pişiririm mi olur yoksa "kızlara" olması için "to" gerekli mi yani "cook" "to" alıyor mu?

June 29, 2017

ekradyig

"Ben kızın elmasını pişiririm." şeklinde çevirdi, peki "Ben kızların elmasını pişiririm." i nasıl söyleriz?

March 31, 2014

YasinGven

Sanırım " I cook the girls' apple"

June 18, 2014

agelgor

I cook the girls' apple.

July 5, 2014

Dogukan548012

Elmayıda pişirttiniz,hadi bakalim:))

April 27, 2017

ImportantSecret

Ben de aynısını yazdım,kabul etmedi,sonra aşağıda doğru cevabın yazdığı yerde de şöyle yazıyordu; "I cook the girls' apple." - cümlede yazan -girl's- ama doğru cevap yazan yerde -girls'- yazıyor.

July 30, 2017

adem467122

Burada elma zaten belirli bir elma. Kızın elması.. belirli bir elma olduğu halde neden "the" geliyor ?

April 29, 2018

AzraGryffindor

Dünyada bir sürü kız var. Hangi kızın? O ( the ) kızın. Neyi? Elması. Hangi elması? O ( the ) elma. Yani umarım anlamışsındır. Biraz karmaşık oldu.

September 4, 2018

berjantotr

I eat the girl's peach

June 26, 2018

Erol860395

Bu nasıl bir cümle böyle :)))

September 20, 2018

Halilbrahi476735

hangi manada kızın elmasını pişirir

September 23, 2018

Didem65371

Sakin ol şampiyon

October 28, 2018

Didem65371

Ne saçma bir cümle

October 28, 2018

HaberinOls

Ben pişiririm kızın elmasını dedim kabul etmedi

November 10, 2018

recep501871

bende Reçel yaparım sonra ingilizce diyemedim ya la

November 23, 2018

Ademgen

Kızın elmasını yaparım dedim beğenmediler :-D

December 8, 2018

Serenzdoru

Çilekten sonra elma pişiriyoruz ok.

January 14, 2019

Grke44m

Meyve pişirmek yeni trend galiba

January 18, 2019

TanEr767552

The girl's den sonra gelse olmuyo mu bazen öyle yazılıyo bazen de böyle once kafam karıştı

March 16, 2019

HafizePeke

Elma pişip yenen bi sey zaten

May 7, 2019

Hasan595320

Elma ve pişirmek baya mantıklı

May 16, 2019

abdurrahma835523

Başka pişirecek bişey bulamadınızmı?Amerikada kıtlık mı var acaba:)))

July 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.