Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I cook the girl's apple."

Çeviri:Ben kızın elmasını pişiririm.

4 yıl önce

22 Yorum


El_Harezmi85tr

Cümle de hata yok; ama gelgelim ki sırf cümle yapısını anlamak için verilen cümleler biraz daha gerçekçi olsa. Ben kızın elmasını pişiririm. Çok anlamsız geldi cümle olarak; ama genede duolingo çok iyi hazırlanmış. Piyasada böyle bir İngilizce eğitim seti bulmak imkansız. Üstelik ücretsiz sunmaları duolingo'yu çok güzel. Hazırlayanlar biraz daha güzel cümleler bulursa daha güzel olacak gibi. Saygılarımla

4 yıl önce

MuratTurha1

"Girl's" kızın , "Girls' " kızların oluyor

4 yıl önce

ImportantSecret

bence de kardeşim bir çözüm lazım bu konuya:((

1 yıl önce

EmreKan1

var ya zaten. yazılı iletişimde kesme isaretiyle, sesli iletişimde vurgu ile anlaşılıyor.

1 hafta önce

sSepi

I cook the girls' apple

4 yıl önce

ekervolkan

Oyle demeyin. pisirince guzel oluyor

3 yıl önce

furkan438629

Sesli soru geldi ve ben de anladığım şekilde " I cook the Girls apple " yazdım. "Girl" e gelen "s" sahiplik eki olanmış çoğul yapan değil. Peki cümlede geçen "s" in hangisi olduğunu nasıl anlayabiliriz telaffuzunda bir fark var mı? Yani "kızın elmasını pişiririm" ve "kızlara elma pişiririm" cümleleri aynı şekilde mi telaffuz ediliyor? (Diğer bir soruysa " I cook the girls apple" cümlesi kızlara elma pişiririm mi olur yoksa "kızlara" olması için "to" gerekli mi yani "cook" "to" alıyor mu?

1 yıl önce

ekradyig

"Ben kızın elmasını pişiririm." şeklinde çevirdi, peki "Ben kızların elmasını pişiririm." i nasıl söyleriz?

4 yıl önce

YasinGven

Sanırım " I cook the girls' apple"

4 yıl önce

agelgor

I cook the girls' apple.

4 yıl önce

Dogukan548012

Elmayıda pişirttiniz,hadi bakalim:))

1 yıl önce

ImportantSecret

Ben de aynısını yazdım,kabul etmedi,sonra aşağıda doğru cevabın yazdığı yerde de şöyle yazıyordu; "I cook the girls' apple." - cümlede yazan -girl's- ama doğru cevap yazan yerde -girls'- yazıyor.

1 yıl önce

adem467122

Burada elma zaten belirli bir elma. Kızın elması.. belirli bir elma olduğu halde neden "the" geliyor ?

4 ay önce

Draculara5

Dünyada bir sürü kız var. Hangi kızın? O ( the ) kızın. Neyi? Elması. Hangi elması? O ( the ) elma. Yani umarım anlamışsındır. Biraz karmaşık oldu.

1 hafta önce

berjantotr

I eat the girl's peach

2 ay önce

Raptiyeraprep

Kızın elmasını pişirmek nedir ya

5 ay önce

Mahir750077

Neden kiz kendisi yapamıyormuymus

2 hafta önce

Haluk_Tek

Bi de ne soyledigini anlayabilsem, bazen boyle yuvarlayiveriyor.

3 yıl önce

kemal1972

"Ben kizin elmasiyla yemek yaparim" olmaz miydi?

4 yıl önce

ozlemnrbrn06

Cook yemek yapmak değil pişirmek.

1 yıl önce

Draculara5

Farklı anlamlar taşıyor.

1 hafta önce

MertGven

Aynisini ben yazdin kabul etmedi

4 yıl önce