Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Erkekler çocuktur."

Çeviri:Men are children.

4 yıl önce

27 Yorum


andadas141

Burda neden children oldu anlatabilecek olan var mı ?

4 yıl önce

Zeytin110781

Çünkü children çoğul child tekil

Erkekler çoğul bir ifadedir bu yuzden çocuklarda çoğul olucak diye biliyorm :)

<h1>Zeytinnn :))</h1>
6 ay önce

melo5835

Selcen bir şey sorucam sende ingilizceyi buradan mı ögrendin eğer öyleyse gerçekten çok iyisin ingilizcede

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ben kursu yapanalrdan biriyim

4 yıl önce

lionhasclaws
lionhasclaws

Dein Mann isst das Insekt

4 ay önce

m.ali.ozkaya

"Men are" mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

men çoğul olduğuna göre elbette "are" ile kullanılacaktır

4 yıl önce

resul9

cevap: ''The men child.'' neden olmasın ki, hem çocuklar dememiş ki neden çoğul olmuş çeviride?

4 yıl önce

cihatvar

"Erkekler cocuklardir" gibi bir turkce cumle var mi? "Erkekler kelimesinden cumlenin cogul devam etmesi gerektigini anlamaliyiz. Turkce gibi bakmamak gerek. Biz bir elmaya bir elma deriz ama iki elmaya iki elmalar demeyiz. ama adamlarin grameri bir elmaya an apple, iki elmaya two apples seklinde. haci bosver sen ingilizceyi hayat nasil sen ondan bahset.

4 yıl önce

resul9

Aga, hayat güzel görene güzel, kötü bakana kötü gelir. bizimki iksinin ortasında git-gel yapıyor:)

4 yıl önce

sirczy83

child yine sikinti:)

4 yıl önce

fatihyalcin19

Neden the men değil de sadece men

4 yıl önce

HWWalaa

çünkü " the" anlamı yok

2 ay önce

ulayce

Are nicin hangi anlamda kullaniliyor lutfen cevp

4 yıl önce

cihatvar

ozne cogul oldugu icin "are" kullaniliyor. tekil olsa idi "is" kullanirdin. Misal; "man is child". ya da "men are children".

4 yıl önce

ulayce

Children cogul degilmi neden child kullanilmadi

4 yıl önce

cihatvar

"Erkek cocuktur" degilki "erkekler cocuktur" cumlesini ceviriyoruz burada. O yuzden children kullaniliyor.

4 yıl önce

hasansacikara

bence boys da kabul edilmeli

3 yıl önce

hasansacikara

guys ne anlama geliyorki ?

3 yıl önce

Duocan34

the man yerine neden the males kullanılamıyor?

3 yıl önce

RuveydaRve

Neden boys değil de guys

2 yıl önce

Jungkook123123

Sana bir sey sorucam sen "parlayan zeka " diye bir yere gittin mi

7 ay önce

Akgulahmadova

children çocuklar demek

2 yıl önce

L20041

"Men " bir adam. Ama siz adam degil, oglan yazmissiniz. Neden?

1 yıl önce

emoterrari

boys neden olmuyo

1 yıl önce

sonmezzsafak

The men are child yaptım kabul etmedi

7 ay önce

serdaro81

Bu nasıl bir soru? Feminizmin oyunları bunlar :)

5 ay önce