"However, I always see the soldier."

Fordítás:Viszont mindig látom a katonát.

4 éve

16 hozzászólás


jujuka9

Érdekes. Másodszor futottam neki ennek a résznek, először elfogadta a mondatban a szem.névmást (én), második alkalommal már nem.

4 éve

TamaraTomp

Én írtam nekik

1 éve

54ny7

Úgy tanultam a "lát" az "can see", a "see"-t önmagában pedig nem fordítjuk "lát"-nak. Szerintem ez hiba.

1 hónapja

Mickey719886

Nem igazán magyaros. Mit akar kifejezni ? Viszont "még" mindig látom a katonát. Az a "még" valahogy úgy oda kívánkozik.

1 hónapja

probbi

Mi a baj azzal ha leírom a személyes névmást?

4 éve

keep2000

Küldd be a hibajelentéssel, hogy másoknak már jó legyen. A rendszer fejlesztés alatt van

4 éve

oyster1926

Látokot nem fogadta el...

4 éve

senorana

m és k végződésnél hogy teszek magyar fordításban különbséget ha az angolban nincs ilyen???!!!Mert eddig sohasem fogadta el azokat pl, írom, olvasom, látom, hallom csak ebben a formában, hogy írok, olvasok, hallok, látok, akkor most mi van???Itt pl miért nem fogadja el a látokot???

4 éve

nyusziagyar

"Viszont mindig látok a katonát."- szerinted ez jó? I don't think so. ;)

4 éve

senorana

minek az "a" oda? Én nem ezt írtam!

4 éve

nyusziagyar

Mert az angol verzióban is ott a határozott névelő, gondolom annak a hiánya miatt nem fogadta el a megoldásodat. ;) Adjak egy lingotot, hogy ne szomorkodj?

4 éve

vendree
vendree

A mondat tárgya: "a katona", ezért tárgyas ragozás használandó: "látom". A "látok" pedig alanyi ragozás, pl. szemműtét után ujra "látok". Üdv: VE

4 éve

abdolutezero

Hàt èn ezt nem vàgom skacok ugyanazt irta mint èn akkor mièrt nem fogadja el az enyèmet.... biztos èrzi a gonoszt haha

3 éve

HUNZaki

Habar miert nem jo?

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.