"The load is small."

Fordítás:A rakomány kicsi.

February 16, 2014

7 hozzászólás


lpi42h

A "load" lehet terhelés is, nem?

February 16, 2014

Unauna1

Ha azt írtad be jól válaszoltál csak még nincs benne az adatbázisban.

August 15, 2014

eminens2

Elfogadja. 2018.08.25.

July 25, 2018

AnnaGebri

ezeknél a példáknál szörnyű, hogy egyet fogad el, mikor van 10 jelentése

March 16, 2014

neuromint

Eh, szerintem még dolgoznak rajta az adminok.. :P

January 12, 2015

SaturdayplaceTom

A töltés alacsony. Nem foadta el, pedig -korábbi tanulmányaim alapján- jónak kell lennie. A gúgöl transzlétör szerint sem túl rossz, habár nem elsődleges ez a jelentése. Igaz, annak nem kell hinni. :)

August 31, 2015

brigg3

Az inkább: the battery is low. :)

November 7, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.