1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I read him a book."

"I read him a book."

Çeviri:Ben ona bir kitap okurum.

February 16, 2014

55 Yorum


mstfgezici

ben ona kitap okurum oluyo da önceki sorularda neden ben ona menüYÜ okurum oluyo. madem menüyü kelimesi doğruysa neden kitabı kelimesi olunca kabul etmiyo

August 25, 2014

Selcen_Ozturk

"the" konusunu incelemeniz lazim: https://www.duolingo.com/comment/1646458

August 25, 2014

baris777395

Hımm evet ya the biraz kafa karistirici

May 22, 2017

ecrin730290

"him" kelimesi arkadaşlar "hem" diye okunur unutmayalım

November 18, 2018

sena195980

Normal "him" değil mi

June 21, 2019

IILKAYA

Tamamda thenin ne turkcede anlami var ne ingilizcede

September 29, 2017

TCErgunzbi

Menüyü derken aslında sizin değindiğiniz nokta dogru oluyor. a book / the menü. Bir kitap / menüyü. Gibi. Arkadaş sanırım görememiş.

April 1, 2018

nildeniz62

inceleriz tamam merak etme

November 9, 2014

senanaz0

a bir demek oraya biri eklemeyi unutmuşsun

February 27, 2015

sultanecem

Hayır unutmamış [ Ben ona BİR kitap okurum ]

February 29, 2016

edautku

benim kafa gitti

February 6, 2015

TCErgunzbi

The menü diyordur o zaman mantikli olur

April 1, 2018

BeyzaDoan2

cunku menu ingilizcedede menu

December 27, 2015

IILKAYA

Menu ne alaka

September 29, 2017

Ahmet543510

G

December 4, 2017

AtuanLove

Him için kendisine demek daha doğru olmaz mı

April 12, 2015

Tuna.....nar

Bence ben o kitabı okurum olmalıydı cümle

May 22, 2015

buketsevcan

Ben o kitabı okurum = I read that book.

May 22, 2015

TCErgunzbi

That=bu oluyor. Ben bu kitabı okurum gibi.

April 1, 2018

mustafaselviolu

kitabı için the book demelisin

February 1, 2016

senanur870018

Him ve her i biri anlatabilir mi

August 3, 2015

mustafaselviolu

him-o,ona(dişi) her-o,ona(erkek)

February 1, 2016

RukiyeFida

Her kiz him erkek

August 27, 2017

xibalbaa

I read him "A" book... Daha önceki kelimelerde "a book, -bir kitap" olarak çevrilirken bu cümlede kullanılmaması kafa karıştırıyor. Düzeltimesi gerek.

July 15, 2015

isimsiz32

Niye yazdıklarınızı siliyorsunuz?

March 18, 2019

sena790947

ya programı biraz daha geliştirip yanlışlarımızı nedenleri ile söyleseler iyi olcak her seferinde birine sormak zor oluyu

August 25, 2015

tnjbstc

Gerçekten çok yanlış çeviriler var. Birkaç soru öncesiyle şimdi gelen sorunun cevapları çelişiyor.

October 14, 2015

kenan187097

Ben ona demek için to kullanmak lazım değil mi?

November 11, 2015

guzis.99

I read a book to him olması gerekmez mi ?

February 13, 2016

AyeEsma2

Ben ona bir okurum kitap dedim kabul etmedi. Ben ona bir kitap okurumla bunun arasında ne fark var?

April 13, 2017

TCErgunzbi

Anlam bozukluğu oluyor. Oku adam ol baban gibi eşek olma. Cümlesinde virgül yeri gibi değişen bir anlam oluşuyor. Zaten ingilizce Türkçe ye göre devrik. Bir de bir devrik daha yapınca ortada devrilmedik birşey kalmıyor ;)

April 1, 2018

Muhammetkb1

"ben ona bir kitap okurum" diye tercüme ettim yanlış dedi

July 26, 2017

defne136060

Ben ona bir kitap okurum

August 9, 2017

elioyuncu9

The yi turke cevirmenin yerine 2 ci sozu cevirip yazinca dogru oluyo

November 21, 2017

birol111376

Him ver her arasındaki fark nedir

December 28, 2017

Sena489773

★Geleceğin Yıldızları ★ kulübüme üye olmalısınız

February 3, 2018

Hsna272068

Ben ona kitap okurum

February 3, 2018

TCErgunzbi

Cümle doğru ama "a/an" varsa "bir" kelimesi cümle içinde kendinden sonraki kelimenin önünde kullanılıyor.

April 1, 2018

OsmanGrkem4

Deee

February 6, 2018

EkinK.123

Arkadaşlar zaten baş harfi büyük olan ilk kelimedir ve anlamını unutursanız kelimeye tıklayın çıkar

February 12, 2018

tatli_bir_pocik_

Bende oyle anliyom

October 23, 2019

azizekonuk1

Ben ona bir kitap okurum

February 26, 2018

Delal15109

" I read a book to him" olması gerekmiyor mu ?

March 5, 2018

Elif570818

Biraz yanlis soru galiba

March 16, 2018

MrgEAA

Geniş zamanlarda am/is/are kullanılmıyor mu hangi zamanlarda kullanılıyor.

May 28, 2018

Elif6270

Ben de şuraya bi yorum bırakayım

January 30, 2019

HakanKorkutt

Him in ne olduğunu ne zaman öğrettiniz

February 28, 2019

hamza592043

O ı yı yanlışlıkla koydum

March 11, 2019

EymenDoan1

Soru acayyyyyyip basit

September 25, 2019

GreenEyes11b

Neden he değil de him ? Anlamadım bir türlü

March 12, 2016

TCErgunzbi

Ben ona diyor. Ona ? Kime ? O kim ? Bayan ? Erkek? Belli değil. Bayan olsa he, bayan olsa she. Peki ona derken neyi kullanacağız? Yani bazı şeyleri net bilmiyor isek genelleme yapılıyor ise o zaman net olanlar she he kullanamıyoruz. Benim aklıma gelen de bu. Yanlışsam düzeltiniz.

April 1, 2018

OsmanGrkem4

Lan

February 6, 2018

200319781979

onun asıl cevabı ben ve o kitap okuduk

April 13, 2015

GreenEyes11b

Bende öyle düşündüm ama öyle değilmiş

March 12, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.