1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I read him a book."

"I read him a book."

Çeviri:Ben ona bir kitap okurum.

February 16, 2014

52 Yorum


mstfgezici

ben ona kitap okurum oluyo da önceki sorularda neden ben ona menüYÜ okurum oluyo. madem menüyü kelimesi doğruysa neden kitabı kelimesi olunca kabul etmiyo


baris777395

Hımm evet ya the biraz kafa karistirici


ecrin730290

"him" kelimesi arkadaşlar "hem" diye okunur unutmayalım


sena195980

Normal "him" değil mi


IILKAYA

Tamamda thenin ne turkcede anlami var ne ingilizcede


TCErgunzbi

Menüyü derken aslında sizin değindiğiniz nokta dogru oluyor. a book / the menü. Bir kitap / menüyü. Gibi. Arkadaş sanırım görememiş.


senanaz0

a bir demek oraya biri eklemeyi unutmuşsun


sultanecem

Hayır unutmamış [ Ben ona BİR kitap okurum ]


edautku

benim kafa gitti


TCErgunzbi

The menü diyordur o zaman mantikli olur


BeyzaDoan2

cunku menu ingilizcedede menu


AtuanLove

Him için kendisine demek daha doğru olmaz mı


senanur870018

Him ve her i biri anlatabilir mi


xibalbaa

I read him "A" book... Daha önceki kelimelerde "a book, -bir kitap" olarak çevrilirken bu cümlede kullanılmaması kafa karıştırıyor. Düzeltimesi gerek.


isimsiz32

Niye yazdıklarınızı siliyorsunuz?


Tuna.....nar

Bence ben o kitabı okurum olmalıydı cümle


mustafaselviolu

kitabı için the book demelisin


buketsevcan

Ben o kitabı okurum = I read that book.


TCErgunzbi

That=bu oluyor. Ben bu kitabı okurum gibi.


sena790947

ya programı biraz daha geliştirip yanlışlarımızı nedenleri ile söyleseler iyi olcak her seferinde birine sormak zor oluyu


tnjbstc

Gerçekten çok yanlış çeviriler var. Birkaç soru öncesiyle şimdi gelen sorunun cevapları çelişiyor.


kenan187097

Ben ona demek için to kullanmak lazım değil mi?


guzis.99

I read a book to him olması gerekmez mi ?


AyeEsma2

Ben ona bir okurum kitap dedim kabul etmedi. Ben ona bir kitap okurumla bunun arasında ne fark var?


TCErgunzbi

Anlam bozukluğu oluyor. Oku adam ol baban gibi eşek olma. Cümlesinde virgül yeri gibi değişen bir anlam oluşuyor. Zaten ingilizce Türkçe ye göre devrik. Bir de bir devrik daha yapınca ortada devrilmedik birşey kalmıyor ;)


Muhammetkb1

"ben ona bir kitap okurum" diye tercüme ettim yanlış dedi


defne136060

Ben ona bir kitap okurum


elioyuncu9

The yi turke cevirmenin yerine 2 ci sozu cevirip yazinca dogru oluyo


birol111376

Him ver her arasındaki fark nedir


Sena489773

★Geleceğin Yıldızları ★ kulübüme üye olmalısınız


Hsna272068

Ben ona kitap okurum


TCErgunzbi

Cümle doğru ama "a/an" varsa "bir" kelimesi cümle içinde kendinden sonraki kelimenin önünde kullanılıyor.


EkinK.123

Arkadaşlar zaten baş harfi büyük olan ilk kelimedir ve anlamını unutursanız kelimeye tıklayın çıkar


azizekonuk1

Ben ona bir kitap okurum


Delal15109

" I read a book to him" olması gerekmiyor mu ?


Elif570818

Biraz yanlis soru galiba


MrgEAA

Geniş zamanlarda am/is/are kullanılmıyor mu hangi zamanlarda kullanılıyor.


Elif6270

Ben de şuraya bi yorum bırakayım


HakanKorkutt

Him in ne olduğunu ne zaman öğrettiniz


hamza592043

O ı yı yanlışlıkla koydum


EymenDoan1

Soru acayyyyyyip basit


erturul224112

Günlük konuşma dilinde " I Him a book read" diye konuşsak anlam bozuklugu oluyormu Ben ona bir kitap okurum diye


NisanYamur11

Bir kelime hatası yüzünden 5saat beklemek mantıklı mii

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.