1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I dry the plates."

"I dry the plates."

Fordítás:Szárítom a tányérokat.

February 16, 2014

17 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

papmik

Jelentettem

May 20, 2014

Nikolett-S

eltorlom a tanyerokat - a logikusabb jelentese inkabb ez


Shibelion

Valóban, bár most nekem így hirtelen úgy hangzik ez, mintha a Föld színéről törölnéd el a szerencsétlen tányérokat... :) Egyébként jelenteni kéne.


Nikolett-S

Igazad van :)) de meg most sem jut ra jobb otlet az eszembe, neked van vakami otleted ra?


Shibelion

Az eltörölgetem egy fokkal talán jobb.


tozikek

I dry up the plates=Eltörlöm a tányérokat. I dry the dishes=Eltörölgetek. Az ilyen kérdéses esetekben érdemes a gugliban rákeresni a SZTAKI szótárra, sokat segíthet.


Shibelion

A dry up is azt jelenti, hogy eltörölget és nem azt. hogy eltöröl, ami angolul wipe out/abolish/obliterate. A dry the dishes meg nem csak azt jelenti, hogy eltörölgetni, hanem azt is, hogy eltörölgetni az edényeket. A Sztaki-ba meg minden jöttment belejavíthat.


ZoltanPoko

Ďakujem za všetko!


edina.kato

"A tányérokat szárítom." Fordítás miért hibás?


pezzonovante1

Én is ezt írtam be :-(


batika75

Mert még nem jelentette senki. :)


evairenpinter

"Nem higiénikus tányérokat törölgetni." - szokta volt mondani Keresztpapám. Nem értettem vele egyet, mert úgy gondoltam órákig a szárító műanyagon hagyni az edényeket - szintén problémás lehet... Ám a felesége vezette a háztartást... Jobban tettem volna, ha hallgatok.


NorbertMak4

Tányérokat száritok szerintem ez is jo . Jelentettem.


eminens2

the plates=a tányérokat 2018.09.01.


tams447648

száritom a tányérakat -pufff!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.