"I dry the plates."

Fordítás:Szárítom a tányérokat.

4 éve

17 hozzászólás


papmik

Jelentettem

4 éve

Nikolett-S

eltorlom a tanyerokat - a logikusabb jelentese inkabb ez

4 éve

Shibelion

Valóban, bár most nekem így hirtelen úgy hangzik ez, mintha a Föld színéről törölnéd el a szerencsétlen tányérokat... :) Egyébként jelenteni kéne.

4 éve

Nikolett-S

Igazad van :)) de meg most sem jut ra jobb otlet az eszembe, neked van vakami otleted ra?

4 éve

Shibelion

Az eltörölgetem egy fokkal talán jobb.

4 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

:D

4 éve

tozikek

I dry up the plates=Eltörlöm a tányérokat. I dry the dishes=Eltörölgetek. Az ilyen kérdéses esetekben érdemes a gugliban rákeresni a SZTAKI szótárra, sokat segíthet.

4 éve

Shibelion

A dry up is azt jelenti, hogy eltörölget és nem azt. hogy eltöröl, ami angolul wipe out/abolish/obliterate. A dry the dishes meg nem csak azt jelenti, hogy eltörölgetni, hanem azt is, hogy eltörölgetni az edényeket. A Sztaki-ba meg minden jöttment belejavíthat.

4 éve

ZoltanPoko

Ďakujem za všetko!

7 hónapja

edina.kato

"A tányérokat szárítom." Fordítás miért hibás?

4 éve

pezzonovante1

Én is ezt írtam be :-(

4 éve

batika75
batika75

Mert még nem jelentette senki. :)

4 éve

fectroll
fectroll

Elvileg helyes.

4 éve

evairenpinter

"Nem higiénikus tányérokat törölgetni." - szokta volt mondani Keresztpapám. Nem értettem vele egyet, mert úgy gondoltam órákig a szárító műanyagon hagyni az edényeket - szintén problémás lehet... Ám a felesége vezette a háztartást... Jobban tettem volna, ha hallgatok.

4 éve

NorbertMak4

Tányérokat száritok szerintem ez is jo . Jelentettem.

3 éve

eminens2

the plates=a tányérokat 2018.09.01.

3 hónapja

tams447648

száritom a tányérakat -pufff!

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.