1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kırmızı elbise kız içindir."

"Kırmızı elbise kız içindir."

Çeviri:The red dress is for the girl.

February 16, 2014

25 Yorum

Konu önem sırasına göre

Drunkdog

Red dress is for girl dedim red dress ve girl un basina A koymam gerektigini soyledi sacma degil mi

July 27, 2014

CAytun

"red dress is for the girl" dediğimizde red'in önünde the olmalı deniliyor. Merak ettiğim ise burada "red dress" dediğimizde aslında bu elbisenin belirli bir "kırmızı" elbise olup olmadığı?

July 7, 2014

HalimTuran

Kirmizi elbise kizlar icindir deseydi 'the' koymazdik. Ancak burada belliki belirli bir kizdan bahsediliyor. Ornegin Kirmizi elbise kim icin? Kirmizi elbise kiz icin. Gibi...

August 13, 2014

bulentmenekse

"Dress is" olmalı sanırım. Bunun kısaltılmış hali daha mantıklı bir açıklama sanki.

February 16, 2014

Selcen_Ozturk

evet is yerine 's kısaltması yapılabilir

February 18, 2014

TanEr767552

Bi onceki konuda because için ve cünkü idi şimdi for için oldu bi sonraki konuda da başka bi şey olur mu acep

March 21, 2019

Esenkaya20

Elbisenin kirmizisi demiyoruz ki s takisi nerden geldi simdi

February 18, 2014

rhmnyzgn

is = 's şeklide kısaltma olarak da kullanılabilir.

"He is fine" ve "He's fine" aynı şeydir.

February 21, 2014

Esenkaya20

teşekkürler

February 21, 2014

ozmine

Neden 'for the girl' yapısı kullanıldı ya da sadece 'for girl' kabul edilmedi.

March 11, 2014

Selcen_Ozturk

for girl olmaz cunku, ya "for a girl" ya "for the girl" olmali

March 25, 2014

derin6883

evet çünkü belirli bir kızdan bahsediliyor

October 21, 2018

A.Gun.

Buradaki "the" kız için. Yani belli bir kız var ve elbise onun için.

June 19, 2018

uscu

Herhangi bir kız olabilir. "a girl" diyebilmeliyiz bence..

March 25, 2014

Selcen_Ozturk

evet bu olur.

March 25, 2014

Aaytek

the koymasak olmuyormu

July 14, 2014

asude6

The red dress for girl neden kabul etmiyo

August 31, 2014

celalettinnn

O "a" lar ne icin tam olarak gorevi ne?

November 1, 2014

Sevda.Nr

A gelmesi niye?????

January 19, 2015

ysfky99

The red dress for the girl neden olmadi

October 26, 2015

filiz496784

The red dress is for girl yazdim kabul etmedi ndn a kullaniyoruz sonucta bir kiz oldugu belli

May 7, 2016

ebuzer17

the eklemedim diye yanlış dedi buda bence yanlış

May 16, 2016

Sefa703089

The götüme kaçtı

February 28, 2018

BURAKKOPMA

elbise niye cümlenin başına geldi birisi bana açıklayabilir mi?

March 5, 2018

Halil599355

The red dress is for girl dedim yanlış dedi neden girl den önce the gerekiyor

October 10, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.