"A macskák állatok."

Fordítás:Cats are animals.

4 éve

17 hozzászólás


vmary

Ez miért nem jó? The cats are animals.

4 éve

Gizus123

Szerintem is jó, én is így fordítottam, de jeleztem is hibaként, majd kiderül, hogy elfogadják-e?

4 éve

levente.fo

Nekem elfogadta

4 éve

julianna241

Mert nem kell bele az hogy the!!!!!!!!!!!

4 éve

kisskati.91

De miert nem?? Ha ott van hogy "a" macskák

3 éve

nyanya007

igen,máskor meg ha én nem írom oda hogy "a"hibának veszi :( most oda írtam the cats are animals,hisz úgy kérdez A macskák.......

4 éve

kviktoria

The cats are animals. Ha állatok akkor alapból nem animal ... Ez biztos hiba.

4 éve

wampir

Ez hiba szerintem

4 éve

szik

nekem elfogadta

4 éve

jamnitzkycsenge

vmary: én is így fordítottam, és nekem elfogadta..

4 éve

Szaniboy

Miért nem jó a "the cats is an animals"?

4 éve

Gizus123

a macskák többes szám, akkor nem "is", hanem "are" a létige, és mivel az animals is többesszám, az "an" szerintem nem használható, magyarul sem mondod azt, hogy a macskák azok egy állatok, nem?

4 éve

bdiana
bdiana

hiányzik a határozott névelő

4 éve

LajosVeres1

Szerintem itt általában a macsekokról van szó, és ilyenkor nem kell a "the".

4 éve

Nikol1123

Miért nem jó ??? The cats is an animal.

4 éve

Gizus123

Olvasd el 4-gyel feljebb!! Tehát a lényeg, hogy a macskák többes számban van, így nem lehet "is" a létige, csak "are", és az "an animal" sem jó, mert helyesen "animals"-t mond az angol, tehát az állatokat is többes számban kell tenni, s többes szám elé nem teszi ki a határozatlan névelőt.

4 éve

Snukika

The cats is an animals! Miért nem jó?

4 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.