1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The children and the women"

"The children and the women"

Fordítás:A gyerekek és a nők

February 16, 2014

6 hozzászólás


suzy0905

Nem láttam a többes számot az angol mondatban...:((


Channah07

Ezeknek a szavaknak rendhagyó a többesszámuk. Child - gyerek Children - gyerekek woman- nő women - nők


20030425

Ha azt írod, hogy: Thé chíldrén ánd thé wóman, akkor is elfogadja! C:


tudossara

Te nem vagy jó angol nyelvtanból az angolban nincs kétjegyű, háromjegyű és ékezetes betű sem!


TarsolyLil

Az a baj vele hogy nem lehet megállapítani hogy nő vagy nők mert mindkettő women!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.