"Kızların şapkaları var."

Çeviri:The girls have hats.

February 16, 2014

114 Yorum


mustafaaga1

"The girls have the hats" neden olmuyor ve got ne anlam ifade ediyordu?

May 3, 2014

talihsiz

Sizin yazdığınızın anlamı: Şapkalar kızlarda. Yani kızların şapkaları var anlamına gelmiyor.

May 30, 2014

merEfeELK1

Aynen

June 7, 2016

Nesliah62963

Nh

May 19, 2018

IILKAYA

Bana grlisi vermemiş bi de yanlış diyo

November 29, 2017

perihan186296

Kizlar diyor

April 13, 2019

alexdeep4

Bu cevap bana cok yardimci oldu soran ben olmasamda size teşekkür ederim :)

May 14, 2019

EbruHakann

peki her hats neden değil? kızların şapkaları diye belirtmiş..

December 11, 2014

merEfeELK1

Bu da doğru

June 7, 2016

dream872

Çünkü kızların dememişsin şapkalar kızlarda demişsin kızların= girls' çoğul olduğunda sonuna kesme işareti koyulur

March 1, 2015

Kbra528272

He he belli

April 7, 2019

Yaprak855898

Bir the fazla yazdığın için cümlenin anlamını bozuyor

September 8, 2017

ceren375

Got nerede geciyor

December 12, 2017

Kbra528272

Bilemki

April 7, 2019

Nesliah62963

Hh

May 19, 2018

cahidegul

The geldiği zaman şapkaları takar oluyor.

September 14, 2019

feyza366933

Aynı cevabı yazdım yine olmadı aynen

April 11, 2016

nisaErozan

Ben THE GİRLS HAVE HAT dedim kabul etmedi

May 11, 2016

BERFNTOSUN

Kabul etmez tabi sapkalar demis yani hats dedi

April 10, 2018

SabriyeAkk

Neden the diyon ki

March 11, 2016

DeryaDeniz511664

Bendede the demedigim icin kabul etmedi

June 29, 2017

Berra324927

"the" ortada belirli bir nesne var ise kullanılıyor. Belirleyicidir. Kelimeye "-i/-ı..." harfini getirir. Yani ben böyle kodluyorum.

Örnek:
hit the shelves : raflardaki yerini almak

September 6, 2019

SlaYILDIRI

The nin turkcede anlami olmadigindan boyle anlaman dogal the sohbet icinde bahsedilen bir nesnenin onune gelir mesela

A: the hat is very beatifull B:no i think 'the' hat is awful Yani gordukleri bir sapkadan bahsedoliyor ornegin askidaki sapka etc.

August 28, 2018

AhmetAkgl

Girls neden has degil

February 16, 2014

Selcen_Ozturk

çoğul olduğundan. has sadece 3. tekil özne için. diğer bütün şahıslar için have

February 18, 2014

cuma734151

Dogru söylüyorsun selcen

November 3, 2018

Albatros793536

bu konuyu çalışabileceğim link atar mìsiniz

December 4, 2018

eliw.eq

Yiyelik halda olanda cem halinda bele olur:kizlarin-the girls'

January 30, 2015

GlhanTaOlkun

thank you

March 14, 2016

ErKutsal

supersin ya allah razi olsun nokta atisi cvplarin var tesekkurler

December 13, 2014

Huseyin_Erdogan

Cok zor bise degil onu bilmek :D

January 23, 2015

eserten85

she he it de has olur demiş sende nokta atışı demişsin

August 16, 2019

dream872

Girl deseydik has olurdu cunku girl kız olarak sayıliyor yani she ye eşit diyebiliriz fakat girls kızlar oluyor yani onlar olarak sayılıyor they e eşittir bu yuzden have gelir

March 1, 2015

vedat206100

Açıklaman güzeldi. Açık ,net, anlaşılır. Eksik taraf kalmamış. İşi bilen bir öğretmen tarzı. Sağol, anladım. (Ben emekli öğretmenim.)

April 17, 2019

Moon445977

Bu daha açıklayıcı bir cevap olmuş. Teşekkürler. S gelince kızlar oluyor demek yerine onlar oluyor demek daha açıklayıcı.

June 14, 2019

eserten85

güzel cevap

August 16, 2019

nisaErozan

Başka bir değişle TÜRKÇEDE CÜMLENİN ORTASINDA ÖZEL İSİMİN BÜYÜK YAZILMASI örn. Merhaba Ayşe nasılsın gibi cümlenin ortasında özel isim büyük harfle başlar . Senin sorun şuna benziyor; TÜRKÇEDE ÖZEL İSİMLER NEDEN BÜYÜK HARF İLE BAŞLAR ? Anladınmı ?

May 11, 2016

nisaErozan

Ahmet Akgül e cevabımdı bunlar

May 11, 2016

Elif24373

Cunku cogul oldugu icin eger sadece kiz deseydi o zaman has olurdu

July 16, 2019

nisaErozan

Çünkü 1 den fazla kız var ama WHERE İS AYŞE deyince cevapta bir tek AYŞE den bahsettiğimiz için she diyoruz işte ozaman has gelir . Çünkü o özel bir isim

May 11, 2016

eserten85

iyi diyon hoş diyon da sana kim öğrettiyse çok karmaşık öğretmiş roman yazmışsın anlatmak için 2 kelimelik şeyi where is ayşe ne alaka qweqweqweq ali topu at

August 16, 2019

hasanaksoy1

Neden got ?

April 23, 2014

cefer-zahid94

onceki sorude " kızların- girls' " bu soruda ise " kizlarin- girls " seklinde belirtildi. Neden ya. girls kızlar demek değilmi???

September 25, 2016

aysee111

girls yerine girls' olması gerekmiyor mu?

December 31, 2016

DuyalArsla

The girls' hats" desek mesela

February 19, 2014

Selcen_Ozturk

"Kızların şapkaları" olur o "Kızların şapkaları var" değil

February 19, 2014

gmzdlgc

The girls have the hats yazdim yanlis dedi neden

February 25, 2014

talihsiz

Sizin yazdığınızın anlamı: Şapkalar kızlarda. Yani kızların şapkaları var anlamına gelmiyor.

May 30, 2014

bodkas

The girls veya girls derken have yerine has kullanmamiz gerekmiyor mu

October 25, 2014

bilgekaganyilmaz

He, she, it için has got olur ama I, you, we, they olunca have got olur ve bunu okulda öğrendiğimizi hatırlıyorum.

November 11, 2014

yasin_11

Yanlış hatırlıyorsun got kullanılmaz burda

December 8, 2014

AhmetYilma2

"Got" kelimesi sahiplik belirtisi olarak kullanilmazmiydi mesela "I have got two child" dendiginde ben iki çocuğa sahibim demektir burda da kızlar şapkalara sahiptirler oluyor yanlışsam düzeltin

October 28, 2014

yasin_11

Have got has got zorunluluk ibaresidir ayrı konu must'ta zorunluluk ama karıştırmayın must dışardan gelen zorunluluk have got has got kendi isteğinizle olan zorunluluk mesela ben bu sınavı geçmek zorundayım diyorsun I have got pass the exam dersin

December 8, 2014

mozencbilg

Yasincim o have to olmasin ? Konumuz zorunluluk degil de ben yeri acilmisken ekliyim have to musttan daha ust bir zorunluluktur yani sen have got : have to ile karistirmis olabilirmisin ? Yoksa ben mi yanlis biliyorum

December 15, 2014

al1mert

Aynen have to.

March 8, 2016

caglabayar

Yaw hehe (şakasina abi) :D

December 26, 2014

enesss1942

Cümleyi doğru yazıyorum fakat yanlış diyor

January 9, 2015

cefer-zahid94

benim sapkalarim sende Onun gomlegi sende Senin gomlegin bizde .. gibi cumleleri biriniz cevire bilir misiniz benim icin. Tesekkurler

November 10, 2016

BurakTon

neden got kullanılıyor?

December 1, 2016

YasSiyah

Birde kızların diyodun yani "she" (have × değil) +has+

February 25, 2017

YusufOyund4

Doğru yapiyom kabul etmiyor

July 24, 2017

BbANmj

The girl's olması gerekmiyor mu?

Hem özne çoğul hem iyelik belirtiyor.

November 21, 2018

rikimartin2

Neden their değilde, got oldu bilen açıklayabilirmi?

June 10, 2014

talihsiz

Duyduğuma göre "got" ingiliz ingilizcesinde varmış. Amerikan ingilizcesinde kullanmasınız da oluyormuş. Fakat burada got "their" yerine kullanılmamış ve hatta iki ifadenin hiçbir bağlantısı yok. Their "onların" anlamına gelir. Bu cümlede "their" kullanamazsınız.

June 10, 2014

ErhanOzkan

The girls have their hats olmasi gerekmiyor mu

July 19, 2014

ugurismail

The girls has olmasi gerek miyor mu bu konuyu aciklarmisiniz

August 24, 2014

-Yusuf-

Yukarıda selcen abla yazmış fakat tekrar yazmak gerekirse. He She İt yani 3.Tekil Şahıslarda has kullanılır. Onun dışındakilerde have kullanılır. The girls ise çoğul olduğundan haliyle have kullanılır.

September 26, 2014

Ze12ynep

The girl's have hats dedim ama anlayamadım yanlış dedi

October 29, 2014

forensicant.

Neden girls e aitlik eki olan 's gelmedo

November 1, 2014

buse_530

The girls has hats dedim kabul etmedi niye ?

December 19, 2014

Stormstrid

Girls has hats yazdım ama yanlış dedi girl she yerine gelmezmi

December 25, 2014

GizemnurBozkurt

Peki shes' bu sahiplik anlami katmiyo muydu ?? Onlarin olsada kizi belirtiyoruz.

January 28, 2015

mburak07

burada kzların diyor.the girls have hats. senin dediğin gibi ''she'' kullanırsak onun şapksı anlamına gelir.

February 24, 2015

eminegl1

Own.ne demek :√√√√

February 20, 2015

haticeuzun4

the girls have the caps neden olmuyo

March 17, 2015

mert.aktas

Bu cümlede "got" nerden çıktı?

April 9, 2015

samilabi

the girls has hats neden olmuyor

April 11, 2015

balladofmonalisa

woman own caps neden kabul edilmez?

September 8, 2015

vefakirbac

Kızlar için they kullanarak "They have hats" dememiz neden yanlış oluyor?

February 6, 2016

al1mert

Have got - have farki var mimnbunlarin

March 8, 2016

GlhanTaOlkun

neden have

March 14, 2016

feyza366933

Cevap neden yanlış

April 11, 2016

Sevdenur313465

Have yerine has kullanılmıyor muydu?

May 16, 2016

ErayUruk

Arkadaşlar doğrusu the girls have hats olacak

August 29, 2016

MERKOAR1

''''''şunun yüzünden yanlış diyor ya

October 8, 2016

meryem907211

Ya offf son anda kelimeyi koyamadim

December 6, 2016

aleyna946669

kızlar"IN" derken girls kızlar girls's kızların olmuyor mu? In eki girls yazdığımızda direk devreye mi giriyor

January 28, 2017

Begm47

Neden şıklarda has yok

August 28, 2017

Mustafatos743389

Girls has hats neden olmuyor

October 4, 2017

OlcayOkur

Girls possess hats i kabul ediyor ?

April 13, 2018

Salih86487

"The girls has the hats yaptım" he,she,it de has olması gerekmiyor muydu?

May 28, 2018

Esra971770

the girls has hats olması lazım have değil yanlış mıyım?

September 26, 2018

Mustafa795000

Takipçim olun☺

December 26, 2018

votki

Neden has değil de have

January 2, 2019

eren262856

Have has meselesini aciklayabilecek biri var mi

January 12, 2019

mustafa82279

Hats sayilabilir bir nesne oldugundan onunde a yada the gibi bir şey olmasi gerekmiyor muydu ?

February 21, 2019

ecmel780641

Have değilde has olmayacak mı?

March 12, 2019

eserten85

he she it de has olur sadece burda kız olsaydı she olurdu has ama burda kızlar diyor yanı they olmuş oluyor kızlara o demezsin onlar dersin they de have olur

August 16, 2019

ecmel780641

Have yerine has gelmiyecek mi

March 12, 2019

Ouzhan393339

Şu 'has' ile 'have' arasın'daki farkı anlatabilecek biri varmıdır acaba ?

May 20, 2019

pearl832768

bana girls verin size sapkalarin nerde olduğunu soyleyeyim

May 21, 2019

Betulgc_

Neden has degil de have çoğul olduğu icin mi

May 23, 2019

Ebubekir410927

The girls has hats olması lazım gibi sanki have niye kullanmış?

June 2, 2019

Nurullah934187

Have ve has arasındaki farkı anlamadım daha

July 5, 2019

cypmen

The girl have hat orada has olmasi gerekmiyor mu aciklayabilirmisiniz

August 17, 2019

DeryaDeniz511664

Girls have hat dedim olmadi

June 29, 2017

aysun746772

Possess ne anlama geliyo ?

August 27, 2017

fatma98038

Girl den once the gelmezse ne olur

August 30, 2017

Elifesra17

Bu ingilizce sadece bana mı karmaşık geliyor

February 24, 2017

Kbra528272

Yooooooooooooooooooooooo sadece sana vermiyor. Eğer rahata basarsan tabikide karşılık verir

April 7, 2019

seyhmus2121

X93BYV kulüp kodum ile kulübüme katılın lütfen

June 7, 2018

seyhmus2121

X93BYV kulüp kodum ile kulübüme katılın lütfen

June 7, 2018

VarusBey

she have a hats dedim de kabul etmiyo yawşah

October 13, 2016

BERFNTOSUN

Bence diolingo biraz sacma cunku thanks demisti ben tesekkurler yazdim teşekkür ederim dedi sonraki seyde thank you yazmisti ben teşekkür ederim dedim o dogru xikti

April 10, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.