1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kızların şapkaları var."

"Kızların şapkaları var."

Çeviri:The girls have hats.

February 16, 2014

89 Yorum


AhmetAkgl

Girls neden has degil


Selcen_Ozturk

çoğul olduğundan. has sadece 3. tekil özne için. diğer bütün şahıslar için have


glcan685858

Kafam takılmıştı. Teşekkürler


PabloESCOB519023

Teşekkür ederim


abbas346626

Kısa ve öz bilgi için teşekkür ederim.


dream872

Girl deseydik has olurdu cunku girl kız olarak sayıliyor yani she ye eşit diyebiliriz fakat girls kızlar oluyor yani onlar olarak sayılıyor they e eşittir bu yuzden have gelir


vedat206100

Açıklaman güzeldi. Açık ,net, anlaşılır. Eksik taraf kalmamış. İşi bilen bir öğretmen tarzı. Sağol, anladım. (Ben emekli öğretmenim.)


Moon445977

Bu daha açıklayıcı bir cevap olmuş. Teşekkürler. S gelince kızlar oluyor demek yerine onlar oluyor demek daha açıklayıcı.


Elif24373

Cunku cogul oldugu icin eger sadece kiz deseydi o zaman has olurdu


mustafaaga1

"The girls have the hats" neden olmuyor ve got ne anlam ifade ediyordu?


sezai.ozarslan

Sizin yazdığınızın anlamı: Şapkalar kızlarda. Yani kızların şapkaları var anlamına gelmiyor.


alexdeep4

Bu cevap bana cok yardimci oldu soran ben olmasamda size teşekkür ederim :)


dream872

Çünkü kızların dememişsin şapkalar kızlarda demişsin kızların= girls' çoğul olduğunda sonuna kesme işareti koyulur


Yaprak855898

Bir the fazla yazdığın için cümlenin anlamını bozuyor


twitterkiz

Got nerede geciyor


cahidegul

The geldiği zaman şapkaları takar oluyor.


DuyalArsla

The girls' hats" desek mesela


Selcen_Ozturk

"Kızların şapkaları" olur o "Kızların şapkaları var" değil


gmzdlgc

The girls have the hats yazdim yanlis dedi neden


sezai.ozarslan

Sizin yazdığınızın anlamı: Şapkalar kızlarda. Yani kızların şapkaları var anlamına gelmiyor.


samilabi

the girls has hats neden olmuyor


cefer-ceferli94

onceki sorude " kızların- girls' " bu soruda ise " kizlarin- girls " seklinde belirtildi. Neden ya. girls kızlar demek değilmi???


aysee111

girls yerine girls' olması gerekmiyor mu?


Mert712583

Ben ingilizcede 2inci yerdeyim bide ben ikinci sınıfa gidiyorum


bodkas

The girls veya girls derken have yerine has kullanmamiz gerekmiyor mu


bilgekaganyilmaz

He, she, it için has got olur ama I, you, we, they olunca have got olur ve bunu okulda öğrendiğimizi hatırlıyorum.


AhmetYilma2

"Got" kelimesi sahiplik belirtisi olarak kullanilmazmiydi mesela "I have got two child" dendiginde ben iki çocuğa sahibim demektir burda da kızlar şapkalara sahiptirler oluyor yanlışsam düzeltin


Stormstrid

Girls has hats yazdım ama yanlış dedi girl she yerine gelmezmi


enesss1942

Cümleyi doğru yazıyorum fakat yanlış diyor


GizemnurBozkurt

Peki shes' bu sahiplik anlami katmiyo muydu ?? Onlarin olsada kizi belirtiyoruz.


mburak07

burada kzların diyor.the girls have hats. senin dediğin gibi ''she'' kullanırsak onun şapksı anlamına gelir.


haticeuzun4

the girls have the caps neden olmuyo


mert.aktas

Bu cümlede "got" nerden çıktı?


balladofmonalisa

woman own caps neden kabul edilmez?


vefakirbac

Kızlar için they kullanarak "They have hats" dememiz neden yanlış oluyor?


al1mert

Have got - have farki var mimnbunlarin


feyza366933

Cevap neden yanlış


Sevdenur313465

Have yerine has kullanılmıyor muydu?


ErayUruk

Arkadaşlar doğrusu the girls have hats olacak


Ifkfjfjgkfjkf

''''''şunun yüzünden yanlış diyor ya


cefer-ceferli94

benim sapkalarim sende Onun gomlegi sende Senin gomlegin bizde .. gibi cumleleri biriniz cevire bilir misiniz benim icin. Tesekkurler


BurakTon

neden got kullanılıyor?


naz415921

Çünkü got bir şeyin başka bir şeye ait olduğunu gösteriyo. Have / Has got. Örneğin "I have got a name".


meryem907211

Ya offf son anda kelimeyi koyamadim


aleyna946669

kızlar"IN" derken girls kızlar girls's kızların olmuyor mu? In eki girls yazdığımızda direk devreye mi giriyor


YasSiyah

Birde kızların diyodun yani "she" (have × değil) +has+


YusufOyund4

Doğru yapiyom kabul etmiyor


Begm47

Neden şıklarda has yok


Mustafatos743389

Girls has hats neden olmuyor


OlcayOkur

Girls possess hats i kabul ediyor ?


Salih86487

"The girls has the hats yaptım" he,she,it de has olması gerekmiyor muydu?


Esra971770

the girls has hats olması lazım have değil yanlış mıyım?


sonkemalist

The girl's olması gerekmiyor mu?

Hem özne çoğul hem iyelik belirtiyor.


votki

Neden has değil de have


eren262856

Have has meselesini aciklayabilecek biri var mi


mustafa82279

Hats sayilabilir bir nesne oldugundan onunde a yada the gibi bir şey olmasi gerekmiyor muydu ?


ecmel780641

Have değilde has olmayacak mı?


eserten85

he she it de has olur sadece burda kız olsaydı she olurdu has ama burda kızlar diyor yanı they olmuş oluyor kızlara o demezsin onlar dersin they de have olur


ecmel780641

Have yerine has gelmiyecek mi


Ouzhan393339

Şu 'has' ile 'have' arasın'daki farkı anlatabilecek biri varmıdır acaba ?


pearl832768

bana girls verin size sapkalarin nerde olduğunu soyleyeyim


Betulgc_

Neden has degil de have çoğul olduğu icin mi


Ebubekir410927

The girls has hats olması lazım gibi sanki have niye kullanmış?


Nurullah934187

Have ve has arasındaki farkı anlamadım daha


cypmen

The girl have hat orada has olmasi gerekmiyor mu aciklayabilirmisiniz


ForgeronOs

Aldatmaca var böyle yakın çeldirici kullanmayın hoop bıdık diğerlerini görmeden atlı yoruz hep


Ozcep

Merhaba benim 34661 puanım neden programda gözükmüyor neden sıfırdan başladı, profiliöde puan okunuyor ama programda yok bilgilendirme bilirseniz sevinirim


aysenursari

Girls' e yanlislikla have yerine has dedim kombom gitti ;(


muhammetem403843

Teşekkürler tanks


melihgrley

girls' bu şekilde olması gerekmiyor mu? yani s den sonra ' işareti gerekmiyor mu?


HortklukEd

the girls have the hats neden olmuyor


Feyzullah34453

The neden hats ın önüne gelmiyorda başa geliyor?


mikfiloa

Kızların şapkaları var türkçede yanlış bir tabir diyosunuz kızların şapkası var olmalı gerekiyor diyorsunuz ama bu örnekte de kendiniz bu cünlenin İngilizcesini istiyorsunuz ondan sonra biz başka bir örnekte The girls have hats cümlesini kızların şapkaları var diye çevirdiğimizde bizim canımız gidiyo ben anlamadım bu işi kafa mı buluyonuz .d


ThatsaGood1

Mantıken girls yerine they de denebilir ama doğru kabul etmiyor nedense


aykutt.klc

"Girls' have hats" cevabı da doğru kabul edilir değil mi? Ayrıca neden 's işaretini neden koymamışlar. Yani neden " The girls' have hats" değil?


aykutt.klc

"Girls' have hats" cevabı da doğru kabul edilir değil mi? Ayrıca neden 's işaretini neden koymamışlar. Yani neden " The girls' have hats" değil?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.