"Kızların şapkaları var."

Çeviri:The girls have hats.

4 yıl önce

88 Yorum


mustafaaga1

"The girls have the hats" neden olmuyor ve got ne anlam ifade ediyordu?

4 yıl önce

talihsiz

Sizin yazdığınızın anlamı: Şapkalar kızlarda. Yani kızların şapkaları var anlamına gelmiyor.

4 yıl önce

merEfeELK1

Aynen

2 yıl önce

IILKAYA

Bana grlisi vermemiş bi de yanlış diyo

1 yıl önce

Nesliah62963

Nh

6 ay önce

EbruHakann

peki her hats neden değil? kızların şapkaları diye belirtmiş..

4 yıl önce

merEfeELK1

Bu da doğru

2 yıl önce

dream872

Çünkü kızların dememişsin şapkalar kızlarda demişsin kızların= girls' çoğul olduğunda sonuna kesme işareti koyulur

3 yıl önce

Yaprak855898

Bir the fazla yazdığın için cümlenin anlamını bozuyor

1 yıl önce

feyza366933

Aynı cevabı yazdım yine olmadı aynen

2 yıl önce

nisaErozan

Ben THE GİRLS HAVE HAT dedim kabul etmedi

2 yıl önce

BERFNTOSUN

Kabul etmez tabi sapkalar demis yani hats dedi

8 ay önce

ceren375

Got nerede geciyor

11 ay önce

Nesliah62963

Hh

6 ay önce

SlaYILDIRI

The nin turkcede anlami olmadigindan boyle anlaman dogal the sohbet icinde bahsedilen bir nesnenin onune gelir mesela

A: the hat is very beatifull B:no i think 'the' hat is awful Yani gordukleri bir sapkadan bahsedoliyor ornegin askidaki sapka etc.

3 ay önce

SabriyeAkk

Neden the diyon ki

2 yıl önce

DeryaDeniz511664

Bendede the demedigim icin kabul etmedi

1 yıl önce

AhmetAkgl

Girls neden has degil

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çoğul olduğundan. has sadece 3. tekil özne için. diğer bütün şahıslar için have

4 yıl önce

cuma734151

Dogru söylüyorsun selcen

1 ay önce

Albatros793536

bu konuyu çalışabileceğim link atar mìsiniz

1 hafta önce

GlhanTaOlkun

thank you

2 yıl önce

eliw.eq

Yiyelik halda olanda cem halinda bele olur:kizlarin-the girls'

3 yıl önce

ErKutsal

supersin ya allah razi olsun nokta atisi cvplarin var tesekkurler

3 yıl önce

Huseyin_Erdogan

Cok zor bise degil onu bilmek :D

3 yıl önce

dream872

Girl deseydik has olurdu cunku girl kız olarak sayıliyor yani she ye eşit diyebiliriz fakat girls kızlar oluyor yani onlar olarak sayılıyor they e eşittir bu yuzden have gelir

3 yıl önce

nisaErozan

Başka bir değişle TÜRKÇEDE CÜMLENİN ORTASINDA ÖZEL İSİMİN BÜYÜK YAZILMASI örn. Merhaba Ayşe nasılsın gibi cümlenin ortasında özel isim büyük harfle başlar . Senin sorun şuna benziyor; TÜRKÇEDE ÖZEL İSİMLER NEDEN BÜYÜK HARF İLE BAŞLAR ? Anladınmı ?

2 yıl önce

nisaErozan

Ahmet Akgül e cevabımdı bunlar

2 yıl önce

nisaErozan

Çünkü 1 den fazla kız var ama WHERE İS AYŞE deyince cevapta bir tek AYŞE den bahsettiğimiz için she diyoruz işte ozaman has gelir . Çünkü o özel bir isim

2 yıl önce

hasanaksoy1

Neden got ?

4 yıl önce

cefer-zahid94

onceki sorude " kızların- girls' " bu soruda ise " kizlarin- girls " seklinde belirtildi. Neden ya. girls kızlar demek değilmi???

2 yıl önce

DuyalArsla

The girls' hats" desek mesela

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"Kızların şapkaları" olur o "Kızların şapkaları var" değil

4 yıl önce

gmzdlgc

The girls have the hats yazdim yanlis dedi neden

4 yıl önce

talihsiz

Sizin yazdığınızın anlamı: Şapkalar kızlarda. Yani kızların şapkaları var anlamına gelmiyor.

4 yıl önce

bodkas

The girls veya girls derken have yerine has kullanmamiz gerekmiyor mu

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

He, she, it için has got olur ama I, you, we, they olunca have got olur ve bunu okulda öğrendiğimizi hatırlıyorum.

4 yıl önce

yasin_11

Yanlış hatırlıyorsun got kullanılmaz burda

4 yıl önce

AhmetYilma2

"Got" kelimesi sahiplik belirtisi olarak kullanilmazmiydi mesela "I have got two child" dendiginde ben iki çocuğa sahibim demektir burda da kızlar şapkalara sahiptirler oluyor yanlışsam düzeltin

4 yıl önce

yasin_11

Have got has got zorunluluk ibaresidir ayrı konu must'ta zorunluluk ama karıştırmayın must dışardan gelen zorunluluk have got has got kendi isteğinizle olan zorunluluk mesela ben bu sınavı geçmek zorundayım diyorsun I have got pass the exam dersin

4 yıl önce

mozencbilg

Yasincim o have to olmasin ? Konumuz zorunluluk degil de ben yeri acilmisken ekliyim have to musttan daha ust bir zorunluluktur yani sen have got : have to ile karistirmis olabilirmisin ? Yoksa ben mi yanlis biliyorum

3 yıl önce

al1mert

Aynen have to.

2 yıl önce

caglabayar

Yaw hehe (şakasina abi) :D

3 yıl önce

enesss1942

Cümleyi doğru yazıyorum fakat yanlış diyor

3 yıl önce

cefer-zahid94

benim sapkalarim sende Onun gomlegi sende Senin gomlegin bizde .. gibi cumleleri biriniz cevire bilir misiniz benim icin. Tesekkurler

2 yıl önce

BurakTon

neden got kullanılıyor?

2 yıl önce

aysee111

girls yerine girls' olması gerekmiyor mu?

1 yıl önce

YasSiyah

Birde kızların diyodun yani "she" (have × değil) +has+

1 yıl önce

YusufOyund4

Doğru yapiyom kabul etmiyor

1 yıl önce

rikimartin2

Neden their değilde, got oldu bilen açıklayabilirmi?

4 yıl önce

talihsiz

Duyduğuma göre "got" ingiliz ingilizcesinde varmış. Amerikan ingilizcesinde kullanmasınız da oluyormuş. Fakat burada got "their" yerine kullanılmamış ve hatta iki ifadenin hiçbir bağlantısı yok. Their "onların" anlamına gelir. Bu cümlede "their" kullanamazsınız.

4 yıl önce

ErhanOzkan

The girls have their hats olmasi gerekmiyor mu

4 yıl önce

ugurismail

The girls has olmasi gerek miyor mu bu konuyu aciklarmisiniz

4 yıl önce

-Yusuf-

Yukarıda selcen abla yazmış fakat tekrar yazmak gerekirse. He She İt yani 3.Tekil Şahıslarda has kullanılır. Onun dışındakilerde have kullanılır. The girls ise çoğul olduğundan haliyle have kullanılır.

4 yıl önce

Ze12ynep

The girl's have hats dedim ama anlayamadım yanlış dedi

4 yıl önce

forensicant.

Neden girls e aitlik eki olan 's gelmedo

4 yıl önce

buse_530

The girls has hats dedim kabul etmedi niye ?

3 yıl önce

Stormstrid

Girls has hats yazdım ama yanlış dedi girl she yerine gelmezmi

3 yıl önce

GizemnurBozkurt

Peki shes' bu sahiplik anlami katmiyo muydu ?? Onlarin olsada kizi belirtiyoruz.

3 yıl önce

mburak07

burada kzların diyor.the girls have hats. senin dediğin gibi ''she'' kullanırsak onun şapksı anlamına gelir.

3 yıl önce

eminegl1

Own.ne demek :√√√√

3 yıl önce

haticeuzun4

the girls have the caps neden olmuyo

3 yıl önce

mert.aktas

Bu cümlede "got" nerden çıktı?

3 yıl önce

samilabi

the girls has hats neden olmuyor

3 yıl önce

balladofmonalisa

woman own caps neden kabul edilmez?

3 yıl önce

vefakirbac

Kızlar için they kullanarak "They have hats" dememiz neden yanlış oluyor?

2 yıl önce

al1mert

Have got - have farki var mimnbunlarin

2 yıl önce

GlhanTaOlkun

neden have

2 yıl önce

feyza366933

Cevap neden yanlış

2 yıl önce

Sevdenur313465

Have yerine has kullanılmıyor muydu?

2 yıl önce

ErayUruk

Arkadaşlar doğrusu the girls have hats olacak

2 yıl önce

MERKOAR1

''''''şunun yüzünden yanlış diyor ya

2 yıl önce

meryem907211

Ya offf son anda kelimeyi koyamadim

2 yıl önce

aleyna946669

kızlar"IN" derken girls kızlar girls's kızların olmuyor mu? In eki girls yazdığımızda direk devreye mi giriyor

1 yıl önce

Begm47

Neden şıklarda has yok

1 yıl önce

Mustafatos743389

Girls has hats neden olmuyor

1 yıl önce

OlcayOkur

Girls possess hats i kabul ediyor ?

7 ay önce

Salih86487

"The girls has the hats yaptım" he,she,it de has olması gerekmiyor muydu?

6 ay önce

Esra971770

the girls has hats olması lazım have değil yanlış mıyım?

2 ay önce

BbANmj

The girl's olması gerekmiyor mu?

Hem özne çoğul hem iyelik belirtiyor.

3 hafta önce

VarusBey

she have a hats dedim de kabul etmiyo yawşah

2 yıl önce

DeryaDeniz511664

Girls have hat dedim olmadi

1 yıl önce

aysun746772

Possess ne anlama geliyo ?

1 yıl önce

fatma98038

Girl den once the gelmezse ne olur

1 yıl önce

seyhmus2121

X93BYV kulüp kodum ile kulübüme katılın lütfen

6 ay önce

seyhmus2121

X93BYV kulüp kodum ile kulübüme katılın lütfen

6 ay önce

BERFNTOSUN

Bence diolingo biraz sacma cunku thanks demisti ben tesekkurler yazdim teşekkür ederim dedi sonraki seyde thank you yazmisti ben teşekkür ederim dedim o dogru xikti

8 ay önce

Elifesra17

Bu ingilizce sadece bana mı karmaşık geliyor

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.