1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wir essen Suppe."

"Wir essen Suppe."

Çeviri:Biz çorba içeriz.

October 30, 2016

12 Yorum


oktay1961

Cevirisi corba yemek olmasina ragmen Türkcede iceriz daha uygundur-


BenBilgisiz

evet almanlar çorba içeriz yerine çorba yeriz diyorlar


davut700855

Dorusu biz corba yiyiruz olmasi lazim


EdaKuzu1

Essen yiyoruz demek. Neden icmek fiili kullanilmamis .


hibHm1

Iciyoruz da deniyor Turkce'de


Asli_crn_04

"Biz çorbayı içeriz" cümlesi olmuyor mu?


Ademkalkan012

Wir essen suppe

Nasıl biz çorba içeriz oluyor

Essen=yemek fiili

Trinken=içmek fiili ?


omero397937

Biz corba yiyoruz Neden iciyoruz trinken yok


melekcik2008

Corba yenirmi icilirmi


Melis_Erkan

ya bence sıvı olduğu için mantık olarak içilmesi lazım ama almanlar galiba yeriz diyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.