"Wir essen Suppe."

Çeviri:Biz çorba içeriz.

October 30, 2016

7 Yorum


oktay1961

Cevirisi corba yemek olmasina ragmen Türkcede iceriz daha uygundur-

October 30, 2016

BenBilgisiz

evet almanlar çorba içeriz yerine çorba yeriz diyorlar

January 18, 2017

alp11280

aynen

January 30, 2017

EdaKuzu1

Essen yiyoruz demek. Neden icmek fiili kullanilmamis .

December 25, 2017

hibHm1

Iciyoruz da deniyor Turkce'de

March 4, 2018

Asli_crn_04

"Biz çorbayı içeriz" cümlesi olmuyor mu?

September 21, 2018

Ademkalkan012

Wir essen suppe

Nasıl biz çorba içeriz oluyor

Essen=yemek fiili

Trinken=içmek fiili ?

August 16, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.