1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim ayakkabım yeşil."

"Benim ayakkabım yeşil."

Çeviri:My shoe is green.

February 16, 2014

7 Yorum


MelihFenma

My shoes are green olmasi gerekmez mi?


NineTheme

Benim ayakkabilarim yesildir bu dedigin.


MelihFenma

ayakkabı çift olduğu için shoes olarak kullanılır


Selcen_Ozturk

ikisi de kabul. bu yukarıdaki cümle sadece ayakkabı tekinden bahsederken kullanılır.


amonra_

Shoes olmasi gerekirdi o zaman ayakkabınin teki olarak belirtmeliydi


ismet3

shoes derken çoğul ama shoe diyor


SoydanDerm

İngilizcede shoe diye kullanan yok

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.