1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wieviel?"

"Wieviel?"

Çeviri:Ne kadar?

October 30, 2016

9 Yorum


Suduzalan

Ayri yazilmasi gerekmiyor mu


inciradel

evet ayri yazilmasi lazim


AsmKeskin1

hayir bitişik de var


BerOlm

"Wie viel" şeklinde ayrı yazılması gerekmez mi ?


BarAdal3

“Wieviel” kelimesinin “wie viel” şeklinde yazılması nasıl bir anlam/nüans farkı yaratıyor?


mizinamo

“Wieviel” kelimesinin “wie viel” şeklinde yazılması nasıl bir anlam/nüans farkı yaratıyor?

wieviel 1996 yılından önce yazıldı.

Şimdi (1996 yılından sonra) wie viel yazılıyor; wieviel yanlış.

(Duo'nun kursunda wieviel yazan kişi yaşlıymış….)


BERASENA1

Soruyla alakasiz ama bir soru sorucam lütfen cevap verin Usta ve gezgini nasil yapcaz


SarhatAram

Usta'yı bilmiyorum ama gezgin=Reisende


Diana.888

"Kaç" olamaz mı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.