"They play in the afternoon."

Tłumaczenie:Oni się bawią po południu.

February 17, 2014

14 komentarzy
Ta dyskusja jest zamknięta.


jacekchen

A ja napisałem "oni się bawią po południu" i też błąd bo niby powinno być "oni bawią się po południu" - what the difference?


Biszkopcik03

Nie powinno być oni grają popołudniu gramatycznie na polski =)


slodziak9106

A dlaczego nie akceptuje zdania: Oni grają w popołudnie?


harnosi

pewnie nie zna tej gry


CrazyGirl1234567

To jest niepoprawne gramatycznie. Weź się najpierw za polski, a później za angielski.


Biszkopcik03

Ponieważ w jezyku angielskim jest inaczej niż w języku polskim.Nauczysz się w szkole =)


pepepl

Jak będzie Oni graja w poludnie


Yola448704

They play (when?) at noon - Grają (kiedy?) w południe

They play (when?) in the afternoon - Grają (kiedy?) po południu


Sebastian979563

Napisalem.poprawnie i nie zaliczylo


rodrigez65

Po popoludniu to juz wieczor :)


DewoIf

Dlaczego "AfterNoon" znaczy "po południu", a nie "AfterSun"? Takie tylko dostrzerzenie.


Karina_Italy

Brak 'the' w kafeteria


Kasia821150

Miałam ułożyć to zdanie z dostepnych słów ale nie było "the" i oczywiście mi nie zaliczyło

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.