A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Maps of cities"

Fordítás:Városok térképei

4 éve

6 hozzászólás


orgencs

erről van szó, segíteni kell nekik azzal, hogy beküldjük a jó válaszokat, ők is csak emberek, ők is hibázhatnak..:)

4 éve

zng66

Ezt a névelőt én is megettem :) Azért tapasztaltad, mert a tanfolyam elején már sok mindent kijavítottak, köszönhetően a hibák bejelentésének.

4 éve

Gri48miKeCUS

Erről beszélek, már teljesen elbizonytalanodtam. Hasonló esetben, mikor nem írtam névelőt, akkor azért nem fogadta el! Némi alapom van a nyelvben, de soha ilyen gondom nem volt! Nem a fontos dolgokra koncentrálok, hanem a hülye névelő használatra!

4 éve

marcimacska
marcimacska

Ez így van..a névelőhasználat teljesen kiszámíthatatlan,és magyartalan dolgokat fogad el jónak...

4 éve

Vica58

Szerintem a "várostérképek" a legjobb

4 éve

peter81287

Varosokrol terkepek ez nem jo?

1 éve