"The cameras"

Fordítás:A fényképezőgépek

4 éve

5 hozzászólás


Budaviv

Na de kamerát is jelent, nem?

4 éve

KicsiVikk

de.

4 éve

Emma673137

Ja tök gáz

2 éve

19700410
19700410

"Ja", ha idehoznák a Magay-Országh, a műszaki , az orvosi a szleng angol kifejezéseket erre az egyetlen nyamvadt szóra elmenne a kedvünk a tanulástól. Ennek itt nem az a célja. Sikeres tanulást!

2 éve

Szabarine
Szabarine

nem értem a kiejtést! a géphang tisztán szépen "kemlizt" mond én amikor tanártól tanulta kemeröz-nek ejtettük.fogalmam sem volt hogy mit jelent az hogy kemliz? és pláne hogy melyik a helyes?

1 hete

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.