1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A gyerekek könyveket olvasna…

"A gyerekek könyveket olvasnak."

Fordítás:The children read books.

February 17, 2014

5 hozzászólás


ZsuzsannaT13

Miért "some books"? Utolsó életem vette el..


BenceBarto1

Az a "some" nekem sem tetszik


ZoltnVgh1

A childs miért nem jó?


zoltan.ono

Mert a gyerekeknek rendhagyó a ragozása. Child, children. Pl man, ebből lesz többesszámban men. :-) További jó tanulást.


ZoltnVgh1

Rendben, köszi. Most már csak arra lennék kíváncsi miért kids volt a feldobott alternatíva... :D Nekem az inkább tűnik a kölykök fordításnak mint a gyerekeknek.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.