A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Kávézunk."

Fordítás:We have coffee.

4 éve

11 hozzászólás


szeverparty

a We drink coffee miért nem jó?

4 éve

esztok007

én is ezt írtam, de sztem az a baja vele h nem volt megadva h isszuk de a "we have" nekem inkább azt jelenti hogy van kávénk...

4 éve

paprikajancsi76

Nekem elfogadta

4 éve

HUDanazs

Csatlakozok SZEVERPARTY kerdesehez! ?

4 éve

evidobran

miert nem jo hogy" we drink coffee", "we have coffee", en ugy ertem hogy nekunk van kavenk.

4 éve

nyulmacs

Úgy tudom, hogy bizonyos cselekvéseket csak igésítő igékkel együtt lehet kifejezni, mint például a reggelizek- I have breakfast, ebédelek - I have lunch, és a kávézok is ilyen - I have coffee, de ilyen a zuhanyozok - I have a shower.

4 éve

Unauna1

Thanks!

4 éve

TiborKiss2

we drinks coffee miért nem jó??? itt a többesszám is megvan de amit a progi íír az birtokos jelzővel bír nem értem magyarázza el vki!!! köszönöm!

4 éve

istvanbohm

we drink coffe - kávét iszunk (nem kell az s, mert nem E/3)

we have cofee - kávézunk (ez egy kifejezés, így kell megtanulni)

4 éve

Panta2013

Ez hülyesèg azt jelenti hogy nekünk van kávènk...

4 éve

istvanbohm

azt is. de azt is így mondják, hogy kávézunk.

4 éve