1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "The boy did not go to church…

"The boy did not go to church."

Μετάφραση:Το αγόρι δεν πήγε εκκλησία.

November 1, 2016

8 σχόλια


Socratis17

The correct answer is :ΤΟ αγόρι δεν πήγε στην εκκλησία.


Socratis17

Το αγόρι δεν πήγε στην εκκλησία.


jaye16

Και οι δύο "... πήγε εκκλησία " και "πήγε στην εκκλησία." είναι σωστές.


RaniaNika

Όχι. Μόνο το δεύτερο είναι σωστό. Το πρώτο είναι κακά ελληνικά.


Xjd84

Μπορούμε να πούμε didn't went πουθενά ή στην άρνηση πάντα βάζουμε didn't go...


Georgia376675

Γιατί δεν χρησιμοποιούμε το "to" πριν το church??


mizinamo

Γιατί δεν χρησιμοποιούμε το "to" πριν το church?

Στην αγγλική γλώσσα δε χρησιμοποιούμε το άρθρο "the" για μερικά έπιπλα όταν τα χρησιμοποιούμε για το βασικό σκοπό τους.

  • school
  • work
  • church
  • university
  • jail
  • prison
  • (μόνο στην Αγγλία) hospital

Έτσι λέμε για παράδειγμα "he went to university" όταν ένας φοιτητής πάει στο πανεπιστήμιο για να σπουδάζει αλλά "he went to the university" αν ένα άτομο πάει στο πανεπιστήμιο για κάποιον άλλο λόγο, π.χ. για να διορθώσει κάτι ή για να συναντήσει κανέναν.


jaye16

Όχι, για να σχηματίσετε μια αρνητική πρόταση στον αόριστος, χρησιμοποιείτε το

  • DID +NOT

  • και το κύριο ρήμα στο απαρέμφατο (η απλούστερη μορφή του ρήματος, χωρίς "to",) went είναι το κύριο ρήμα στο παρελθόν .... το απαρεμφατό του είναι το go

επομένως το went γίνεται go.

Έτσι, για παράδειγμα για αυτήν την πρόταση ....

"Το αγόρι δεν πήγε εκκλησία." "The boy did not go to church." ή "The boy didn't go to church."

Δείτε εδώ για άλλα παραδείγματα και πώς να κάνετε ερωτήσεις ..... https://www.ekmathisi.edu.gr/present-simple-and-present-continuous-ekmathisi-edu-gr/

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.