Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Das Kind hat Tiere."

Çeviri:Çocuğun hayvanları var.

1 yıl önce

8 Yorum


mavibeyaz3

Cevabi dogru yaptim tahmini ama çocuğun anlamıni veren ifade hangisi?

1 yıl önce

Apo742210

Almancada hat kelimesi sahip olmak anlaminda bire bir almancadan turkceye cevirmek biraz ters oluyor. Beispiel : Das Kind hat Tiere. / cocuk hayvanlara sahip.

1 yıl önce

BK.Korkmaz

e şimdi çoğul değil tekil kullandım gene yanlış diyor...

1 yıl önce

olvr22

Patlıcan salatası nasıl yapılır

11 ay önce

olvr22

Patlıcan

11 ay önce

SerhatYild8

Cogul eki kullanilmamis

6 ay önce

MuslumEsma
MuslumEsma

ne zaman bu ifadesi oluyor

3 ay önce

MuslumEsma
MuslumEsma

das ne zaman bu anlamina geliyor

3 ay önce