1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das Kind hat Tiere."

"Das Kind hat Tiere."

Çeviri:Çocuğun hayvanları var.

November 1, 2016

14 Yorum


BK.Korkmaz

e şimdi çoğul değil tekil kullandım gene yanlış diyor...


mavibeyaz3

Cevabi dogru yaptim tahmini ama çocuğun anlamıni veren ifade hangisi?


Apo742210

Almancada hat kelimesi sahip olmak anlaminda bire bir almancadan turkceye cevirmek biraz ters oluyor. Beispiel : Das Kind hat Tiere. / cocuk hayvanlara sahip.


olvr22

Patlıcan salatası nasıl yapılır


SerhatYild8

Cogul eki kullanilmamis


MuslumEsma

ne zaman bu ifadesi oluyor


MuslumEsma

das ne zaman bu anlamina geliyor


SibanM

"Bu çocuğun hayvanları var" dedim. Kabul etmedi.


SibanM

"Bu çocuğun hayvanları var" dedim. Kabul etmedi.


Srht315206

Cocugun hayvani var neden olmuyor


yusuf19953

Kind kelimesini kand diye yanlış okuyor program


Beyza533425

Hayvanları var diyo onun çoğul oldukunu nasıl anlicaz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.