"Das Kind hat Tiere."

Çeviri:Çocuğun hayvanları var.

November 1, 2016

12 Yorum


BK.Korkmaz

e şimdi çoğul değil tekil kullandım gene yanlış diyor...

November 1, 2016

mavibeyaz3

Cevabi dogru yaptim tahmini ama çocuğun anlamıni veren ifade hangisi?

April 1, 2017

Apo742210

Almancada hat kelimesi sahip olmak anlaminda bire bir almancadan turkceye cevirmek biraz ters oluyor. Beispiel : Das Kind hat Tiere. / cocuk hayvanlara sahip.

May 26, 2017

olvr22

Patlıcan salatası nasıl yapılır

August 27, 2017

olvr22

Patlıcan

August 27, 2017

SerhatYild8

Cogul eki kullanilmamis

January 20, 2018

MuslumEsma

ne zaman bu ifadesi oluyor

May 12, 2018

MuslumEsma

das ne zaman bu anlamina geliyor

May 12, 2018

SibanM

"Bu çocuğun hayvanları var" dedim. Kabul etmedi.

September 24, 2018

SibanM

"Bu çocuğun hayvanları var" dedim. Kabul etmedi.

September 24, 2018

pelin0909

Ja ich weiß

October 21, 2018

Srht315206

Cocugun hayvani var neden olmuyor

February 21, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.