"Das Kind hat Tiere."

Çeviri:Çocuğun hayvanları var.

2 yıl önce

11 Yorum


mavibeyaz3

Cevabi dogru yaptim tahmini ama çocuğun anlamıni veren ifade hangisi?

1 yıl önce

Apo742210

Almancada hat kelimesi sahip olmak anlaminda bire bir almancadan turkceye cevirmek biraz ters oluyor. Beispiel : Das Kind hat Tiere. / cocuk hayvanlara sahip.

1 yıl önce

BK.Korkmaz

e şimdi çoğul değil tekil kullandım gene yanlış diyor...

2 yıl önce

olvr22

Patlıcan salatası nasıl yapılır

1 yıl önce

olvr22

Patlıcan

1 yıl önce

SerhatYild8

Cogul eki kullanilmamis

10 ay önce

MuslumEsma
MuslumEsma

ne zaman bu ifadesi oluyor

7 ay önce

MuslumEsma
MuslumEsma

das ne zaman bu anlamina geliyor

7 ay önce

SibanM

"Bu çocuğun hayvanları var" dedim. Kabul etmedi.

2 ay önce

SibanM

"Bu çocuğun hayvanları var" dedim. Kabul etmedi.

2 ay önce

pelin0909

Ja ich weiß

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.