A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"You never have time for important things!"

Fordítás:Soha nincs időd a fontos dolgokra!

0
4 éve

10 hozzászólás


Kincskereso

Már javították, köszi, hogy jelentettétek :) 2014. szeptember

2
Válasz3 éve

peter.birk

Az imént magyarról kellett angolra fordítani. Nem fogadta el, mert You-t írtam, nem Your-t. Erre most You van a feladatban is.

1
Válasz4 éve

Zsuzsizsuzso

Biztos, hogy nem a You miatt nem fogadta el. Csak az lehet helyes ezzel a szórenddel, a Your nem.

3
Válasz3 éve

SisterDawn74

Ez nem tetszik neki: Sosem érsz rá a fontos dolgokra.

1
Válasz4 éve

Bazsesz3

De mostantol kezedbe veszed az iranyitast es odaszenteled az idod!

1
Válasz3 éve

annus1979

Ezt nem fogadta el: Neked nincs időd soha fontos dolgokra! Miért? Elnézést nagyon kezdő vagyok, nem értem, örülnék egy hasznos válasznak. Köszönöm!

0
Válasz2 éve

Harga
Harga

Nem rossz, de kicsit túlkomplikáltad. Nekem Duo megoldása szimpatikusabb, érdemes azt megjegyezni.

0
Válasz1 hónapja

evairenpinter

Az angol mondatban nem hallom a fontos = important jelzőt. Ti halljátok? Ezt hallom: ""fo ni tinsz""

0
Válasz2 éve

johalasz46

"for infoint insz"...- Csak gyorsan mondja...

0
Válasz6 hónapja

Harga
Harga

Nem gond, csak jegyezd meg, hogy amit így hallasz, azt hogyan írják és mit jelent.

0
Válasz1 hónapja