1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You never have time for impo…

"You never have time for important things!"

Fordítás:Soha nincs időd a fontos dolgokra!

February 17, 2014

10 hozzászólás


SisterDawn74

Ez nem tetszik neki: Sosem érsz rá a fontos dolgokra.

February 25, 2014

Kincskereso

Már javították, köszi, hogy jelentettétek :) 2014. szeptember

August 29, 2014

peter.birk

Az imént magyarról kellett angolra fordítani. Nem fogadta el, mert You-t írtam, nem Your-t. Erre most You van a feladatban is.

February 17, 2014

Zsuzsizsuzso

Biztos, hogy nem a You miatt nem fogadta el. Csak az lehet helyes ezzel a szórenddel, a Your nem.

April 26, 2015

Bazsesz3

De mostantol kezedbe veszed az iranyitast es odaszenteled az idod!

April 1, 2015

annus1979

Ezt nem fogadta el: Neked nincs időd soha fontos dolgokra! Miért? Elnézést nagyon kezdő vagyok, nem értem, örülnék egy hasznos válasznak. Köszönöm!

February 18, 2016

Harga

Nem rossz, de kicsit túlkomplikáltad. Nekem Duo megoldása szimpatikusabb, érdemes azt megjegyezni.

July 14, 2018

evairenpinter

Az angol mondatban nem hallom a fontos = important jelzőt. Ti halljátok? Ezt hallom: ""fo ni tinsz""

June 28, 2016

johalasz46

"for infoint insz"...- Csak gyorsan mondja...

January 30, 2018

Harga

Nem gond, csak jegyezd meg, hogy amit így hallasz, azt hogyan írják és mit jelent.

July 14, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.