"Liaj fratinoj estas naŭ-jaraĝaj ĝemeloj."

Traducción:Sus hermanas son gemelas de nueve años de edad.

November 1, 2016

6 comentarios


ketzalo2016

Cxu gxemelinoj?

November 1, 2016

salivanto

Eblas diri "gxemelinoj" tie cxe, sed ne estas devige.

November 1, 2016

Cristobal236372

¿Por qué? ¿no tiene que haber concordancia entre el sustantivo y el adjetivo?

August 1, 2017

salivanto

Ja esta akordo . Ambaŭ estas pluralaj. Esperanto ne havas gramatikan sekson, kaj "ĝemelo" ne havas viran signifon.

August 1, 2017

Cristobal236372

Dankon!

August 1, 2017

LeonardoCo707371

Sufiĉis "naŭjaraj" ĉu ne?

September 14, 2017
Aprende esperanto en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.