"Magst du schwarze Katzen?"

Çeviri:Siyah kedi sever misin?

November 1, 2016

9 Yorum
Tartışma kilitli.


SultanSult819105

Siyah kedileri severmisin?


onurgrpnar1

Katze kedi. katzen kediler


Malik782132

Katzen kediler olmalı


Vusale848878

Burda kedi her hangi bir kedi


SabineBergmann1

Ich hatte "Sen siyah kediler sever misin" übersetzt und wurde korrigiert in "Sen siyah kedileri sever misin", was aber meiner Ansicht nach "Magst du die schwarzen Katzen" , also bestimmte schwarze Katzen heißen würde. Nun sehe ich, daß die Musterlösung "Siyah kedi sever misin" ist. Ist das die einzige Art unter Verwendung von sevmek "Magst Du schwarze Katzen" auszudrücken oder kann man das auch so übersetzen wie ich oben?????


sametsalam2

Katzen-en eki çoğul değil mi?


Ebrar396944

Katzen çoğul cevap tekil..... LÜTFENNNNNNN ARTIK ÇEVİRİYİ DÜZGÜN YAPINNNNNNN


Hasan29147

Siyah Kedileri severmisin?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.