A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Komolyan mondom."

Fordítás:I am serious.

4 éve

10 hozzászólás


janess73

kezd káosz lenni. Lehet, hogy együtt tanulunk a szerkesztőkkel?

4 éve

Shibelion

Mégha ez így is lenne, akkor is legfeljebb a magyarokkal. Mivel, ha jól tudom amerikaiak indították az egész hóbelebancot.

4 éve

attila.poc

Ez nem jó szerintem.

4 éve

Shibelion

Mi nem jó benne? Egyébként pedig az.

4 éve

EndreNagy0

ez azt jelenti, hogy komoly vagyok !

1 éve

puskaskati

Nekem ezt írta megoldásnak : I mean it. Az " I am serious." mondatot meg nem fogadta el.

4 éve

papoo47
papoo47

???

4 éve

I-Marcsi

Ha tényleg ez a jó megoldás, akkor nem kezdő szintre való. Mert korábbi anyagban nem emlékszem, hogy erre lett volna magyarázat.

1 éve

miklos44

Igen, ez a fordítás komolytalan.

4 hónapja

simi586

I say it seriously. Elfogadta

2 hónapja