A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I do not find my key."

Fordítás:Nem találom a kulcsomat.

4 éve

38 hozzászólás


patti79

"nem találom a kulcsom" szerintem nem hiba, ez így hangzik magyarul.

4 éve

nyusziagyar

én is így vesztettem egy életet xD

4 éve

kislg88

Jó lenne ha kijavítanák

4 éve

MariaSuli

Magyarul nem kötelező kitenni birtokos személyragozásnál a t-t, a kulcsom is helyes

4 éve

agravo

beküldtem hibának

4 éve

Szab
Szab

Én is beküldtem. Előbb utóbb javítják hidd el! Nekem rengeteg hiba jelzésem elfogadták már.

4 éve

ZoltnDiene

Egy kérdés, én is beküldtem már vagy 100 hibát, de még 1 visszajelzést sem kaptam. Valakinek hasonló tapasztalata?

4 éve

fectroll
fectroll

Valószínű az nem volt igazi hiba.

3 éve

Szab
Szab

Kíváncsiságból kérdem, hogy te is kaptál róla emailt, hogy kijavították?

4 éve

ZoltnDiene

Igen kaptam, most első alkalommal :)

4 éve

ZoltnDiene

Te aztán kitartó vagy! 223 nap, le a kalappal!

4 éve

kovagaba
kovagaba

Azóta sem javítják

4 éve

Szab
Szab

Mindig jelezzétek ha hibát találtok, előbb-utóbb javítani fogják, ahogy ennél a mondatnál is. Pár napja kaptam ezt a visszajelzést például:

"Hi Szab,

You suggested “Nem találom a kulcsom” as a translation for “I do not find my key.” We now accept this translation. :)

Thanks for the contribution, please keep it up!

  • Adam1978 from Duolingo"
4 éve

BlintHorvt4

Ugyanezzel találkoztam!

4 éve

IstvnDalma1

Szintén

4 éve

Medwekoma
Medwekoma

detto

4 éve

MrkGall

Kulcsom nem jó szerinte, de a kulcsomat igen...

4 éve

AttilaHliv

A kulcsom is jo...

4 éve

Fly0001
Fly0001

Kicsit már idegesítő hogy ilyenek miatt veszítek életet ami magyarul helyes lenne

4 éve

ZoltnRcz

Mire eljutok valameddig ezzel az appal, jönnek az ilyesmi hibák, amik nagyon elveszik a kedvem. Kulcsom-kulcsokat...Jajj

4 éve

ZoltnRcz

KulcsoMat.

4 éve

d.zoli

Kulcsom vagy kulcsomat szerintem el kellene fogadni mindkettőt

4 éve

Szab
Szab

Elfogadja már mindkettőt :)

4 éve

ematon

Nem lelelem a kulcsom, miért nem jó?

3 éve

Medwekoma
Medwekoma

mert elelelirtad :) meg hát nem is biztos h imeri ezt a szot

3 éve

Szab
Szab

csak elelírta, nem elelelírta :)

No végre a fórum magyar részét is látok valakit aki 300 nap felett jár. Gratulálok, és együttérzésem, mert tudom, hogy ez mit jelent. :)

3 éve

Medwekoma
Medwekoma

Köszönöm és nagyon élvezem ezt az egészet :) a nehezités a dologban hogy évente két honapot Albániában nyaralok :) na ott minden reggel egy adventure. Azért az a 474 hmmm szép teljesitmény :)

3 éve

Levente.Farkas

Shut up and do the exercises

3 éve

Sztankay54

Minősíthetetlen a kiejtése az angol szövegnek.

2 éve

szakii89

Nem kapom a kulcsomat. Ez miért nem jó?

2 éve

nyusziagyar

Kap=get szerintem a find=talál.

2 éve

szakii89

Köszönöm :)

2 éve

gyekeny

Hibás fordítás.

1 éve