1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Az út kanyarodik."

"Az út kanyarodik."

Fordítás:The road turns.

February 17, 2014

8 hozzászólás


fectroll

keep2000

(Ez is) Jó. Küldd be a hibajelentéssel :))))))))


Gri48miKeCUS

Miért nem jó a "STREET"??? Et a meghatározás is szerepel a szótárukban!!!


E.K.9

a street az utca es nem ut


keep2000

Jó. Küldd be a hibajelentéssel


Voenskjall

Helyes lenne a mondat úgy, hogy ''The road bends - az út kanyarodik''? Tehát lehetne használni a bend szót? Köszönöm


GalvanTivadar

Bár én nem vagyok angol anyanyelvű, de szvsz az is jó.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.