1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I want a sandwich without eg…

"I want a sandwich without egg please."

Traducere:Eu vreau un sandvici fără ou vă rog.

February 17, 2014

13 comentarii


Dementu

Sandvici = Sandwich...nu contează „v” sau „w”...nu contează forma pentru că e un cuvânt internațional


fantomitzah

http://dexonline.ro/definitie/sandvici Conform DEX 2009, variantele acceptate sunt cele 4 pe care le aveti la indicii.

http://dexonline.ro/articol/Forme_gre%C8%99ite_ale_cuvintelor Forme corecte: "sandvici, sandviș, sanviș, sendviș" ; Forme gresite: oricum altfel ; Comentarii: "În ultimele ediții ale DEX și DOOM, forma recomandată este sandvici".


AmaliaAndr1

Tu esti cumva un profesor de engleza?


florin209

Probabil te-a intrebat fiindca poti explica foarte clar,si intelegator ,ceea ce multi profesori din ziua de azi nu pot,cel putin de la profesoara mea de engleza nu am invatat absolut fiindca nu stia sa predea,sa ne faca sa intelegem . Chiar ma bucur ca gasesc persoane ca tine si ca echipa de moderatori,care va acordati o buna parte din timp noua celor care vrem sa invatam. Mult succes in continuare.


AmaliaAndr1

Exact de asta. Si eu sunt complet deacord + curiozitate


fantomitzah

Predau, dar pe partea de real, nu limbi straine. Deci incerc mereu sa ofer explicatii cat mai logice si structurate. Dar dupa experienta Duo o sa pot sa afirm ca am facut-o si pe asta cu predatul limbilor straine :-)

Dar deja ne departam de la subiect si nu e bine. Aici trebuie sa discutam strict propozitia data. Alte discutii, pe forumul general.


justina790814

Da e adevarat explica super bine


meryann424576

De ce nu este corect ,,te rog "


nunutotu

Este corect și "te rog",dar aici este folosită forma de politețe sau pluralul.(părerea mea)


IanisOltea

Nașpa i jocu asta


MorsaBerry

Nu este un joc este o aplicatie de invatare a limbilor straine

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.