1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A bankok eredete"

"A bankok eredete"

Fordítás:The origin of the banks

February 17, 2014

5 hozzászólás


lpi42h

"The origin of banks" lehetne?


zng66

nekem úgy elfogadta


Bagyes

Nem "The origins of the banks"?. Mert szerintem több banknak az eredete is több. Ha már a kétszárú nadrág többesszám, ez miért ne lehetne az?


johalasz46

Több banké, közös eredet ! Mind egy tőről fakadt ! - 2020.10.


GerleiIstv1

A középkori pénzváltó pad (banco).

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.