"A nagybátyám felesége a nagynéném."

Fordítás:The wife of my uncle is my aunt.

February 17, 2014

14 hozzászólás


Orsi1026

"The wife of my uncle is my aunt." úgy tudtam, hogy ez a birtokos forma személyeknél nem használható.

February 17, 2014

HahnCsaba

De használható. Fordítva igaz: A "My aunt's wife..." forma nem használatos az élettelen dolgoknál.

August 16, 2014

HahnCsaba

A nagybátyám felesége az ángyom. Nem a nagynéném. :-) Lehet persze, hogy az angolban az "ángy" az éppen az "aunt"... :-D

August 16, 2014

GyrgyFnyes1

Pl: Apám bátya feleségül vette anyám lánytestvérét.

October 16, 2015

HahnCsaba

Végülis, ha nem feltételezünk oksági összefüggést a két félmondat között, akkor bármi lehet: Pl. A nagybátyám felesége a mostohaanyám. De szerintem a szerzők nem erre gondoltak. :-)

October 18, 2015

janicu

The my uncle's wife is my aunt. A the miatt nem fogadta el. Itt nem lehet használni?

November 8, 2014

hb433

nem lehet, a nevmas ele nem kell nevelo.

January 12, 2015

Silverbea

"My uncle's wife of my aunt." Ez miért nem jó így? (köszi a választ)

April 8, 2017

mrthsz

Csatlakozom Orsihoz!

April 3, 2014

bilang87

Miért kell odarakni a uncle után az 's -t .... ?

June 12, 2014

HahnCsaba

Saxon genitive... Azaz szász birtokos. Személyeknél általában így fejezik ki a birtokviszonyt.

August 16, 2014

csabesz3

Ez eddig a leglogikátlanabb mondat,amivel találkoztam,mert az az èrżésem indirekt szórakoznak az emberrel!

February 8, 2016

Csacsika2

My uncle's wife of my aunt. -ez miért nem jó ?

May 3, 2017

BornToBePuli

Kb. azt jelenti, hogy a nagyméném férjlnek a felesége.

May 5, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.