Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"Onlar bizi görür."

Translation:They see us.

0
4 years ago

11 Comments


GenghisKhan.1

They see our olsa kabul edilmez mi?

0
Reply4 years ago

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır, burada nesne zamiri (object pronouns) kullanmak gerekir.

8
Reply4 years ago

Cihan-05

Bu our ve us gibi iki ayrim icin ne yapmamiz gerekir ?

5
Reply4 years ago

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

our dan sonra her zaman bir nesne gelmeli, our her zaman bizim demek

8
Reply4 years ago

leyfear

Our bizim, us bizi demek değilmi ?

3
Reply3 years ago

Criaseth
Criaseth

" Our " bizim, " us " ise bize anlamı taşır. Örneğin : Our stories --> Bizim hikayelerimiz Diğer örnek : Tell your story to us --> Bize hikayeni anlat

2
3 years ago

Cihan-05

Cok tsk ederim degerli hocam

0
Reply4 years ago

ACemalBulu

They are see us neden yanlis bir kullanimdir

0
Reply3 years ago

nehihan

Çünkü geniş zamanda özneden hemen sonra fiil gelir am is are gelmez

1
Reply3 years ago

faytekin

They see to us yazdim kabul etmedi. To burda kullanilamaz mi?

0
Reply3 years ago

cengizacar4

the us yazınca yanlış oldu bu ''the'' yı ne zaman nerde kullanacağımızı bir türlü anlamadım

0
Reply1 year ago