1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar bizi görür."

"Onlar bizi görür."

Çeviri:They see us.

February 17, 2014

16 Yorum


glsm52645

^They sees^ yapınca neden doğru kabul etti


Kumsal...

Ben us see yazdım ve yanlış dedi çünkü sistem bizim tam olarak öğrenmemiz istiyor ben buna aldırış etmedim çünkü ben ve eminim ki sizler tamı tamına öğrenmek istersiniz ve isterim. Ben kendimi sisteme bıraktım :) Sisteme çok teşekkür ediyorum. Ben sizin sayenizde buradan çok şey öğrenendim. Teşekkür ederim Duolingo.


Yegan916455

Us see olmur çünki mübteda sonra xeber gelir sonrada qalan baş üzüvleri


cengizacar4

the us yazınca yanlış oldu bu ''the'' yı ne zaman nerde kullanacağımızı bir türlü anlamadım


khanflix

bizi gördüler demek istesek bu şekilde mi diyeceğiz yine


faytekin

They see to us yazdim kabul etmedi. To burda kullanilamaz mi?


ACemalBulu

They are see us neden yanlis bir kullanimdir


nehihan

Çünkü geniş zamanda özneden hemen sonra fiil gelir am is are gelmez


GenghisKhan.1

They see our olsa kabul edilmez mi?


Selcen_Ozturk

hayır, burada nesne zamiri (object pronouns) kullanmak gerekir.


Cihan-05

Bu our ve us gibi iki ayrim icin ne yapmamiz gerekir ?


Selcen_Ozturk

our dan sonra her zaman bir nesne gelmeli, our her zaman bizim demek


leyfear

Our bizim, us bizi demek değilmi ?


Criaseth

" Our " bizim, " us " ise bize anlamı taşır. Örneğin : Our stories --> Bizim hikayelerimiz Diğer örnek : Tell your story to us --> Bize hikayeni anlat


Cihan-05

Cok tsk ederim degerli hocam

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.