"Onlar bizi görür."

Çeviri:They see us.

4 yıl önce

11 Yorum


GenghisKhan.1

They see our olsa kabul edilmez mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır, burada nesne zamiri (object pronouns) kullanmak gerekir.

4 yıl önce

Cihan-05

Bu our ve us gibi iki ayrim icin ne yapmamiz gerekir ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

our dan sonra her zaman bir nesne gelmeli, our her zaman bizim demek

4 yıl önce

leyfear
leyfear

Our bizim, us bizi demek değilmi ?

4 yıl önce

Criaseth
Criaseth

" Our " bizim, " us " ise bize anlamı taşır. Örneğin : Our stories --> Bizim hikayelerimiz Diğer örnek : Tell your story to us --> Bize hikayeni anlat

4 yıl önce

Cihan-05

Cok tsk ederim degerli hocam

4 yıl önce

ACemalBulu

They are see us neden yanlis bir kullanimdir

4 yıl önce

nehihan

Çünkü geniş zamanda özneden hemen sonra fiil gelir am is are gelmez

3 yıl önce

faytekin

They see to us yazdim kabul etmedi. To burda kullanilamaz mi?

3 yıl önce

cengizacar4

the us yazınca yanlış oldu bu ''the'' yı ne zaman nerde kullanacağımızı bir türlü anlamadım

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.